Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Har hatt problem de siste 3-4 ukene at jeg får en prikkende/stikkende føling i fingrene - ved å løfte armene opp litt. Det er sånn følelse som når armen "sovner" (klønete forklart, men skjønner du?). Har aldri fått det såpass fort før. Det kommer til og med når jeg skriver på data'n og kjører bil... Noen som vet hva det er eller som har det på samme måte? *bekymra*
Jewel m/jente får gutt Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg har det også sånn av og til. Spesielt hvis jeg lener meg på albuen. Det kan være nerver som kommer i klem feks. Sikkert andre ting og, men så lenge det ikke blir verre eller langvarig, så tror jeg ikke det er farlig.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Det kalles Carpal Tunnel Syndrom og skyldes at nerver kommer i klem. Noen av årsakene kan være mye væske i kroppen eller overvekt. Blir problemet veldig plagsom kan en operasjon bli løsningen
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Jeg ekke sååå overvektig da! Naturlig nok har jeg noen kg ekstra siden fødselen. Må være vann i kroppen kanskje... får fortsatt ikke på meg gifteringen... Takk for svar begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå