Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på Loette p-piller, og etter 3-4 mnd begynte jeg å blø type truseinnlegg mengde. Midt i brettet. Og blødningene pågikk i ca. 3 mnd. Så ble det stopp, og jeg blødde ikke på 3 mnd.

Nå i slutten av pillebrettet begynte jeg plutselig å blø igjen. Har i tillegg hatt menssmerter. Så nå er jeg i den pillefrie uka, og skal begynne på et annet merke p-piller når jeg skal starte på nytt brett.

Men, når vil disse blødningene gi seg egentlig? Jeg vil IKKE blø i 3 mnd denne gangen! Må jeg bare la det gå sin gang til det slutter selv? Vil det slutte å blø etter jeg har hatt denne pillefrie uka?

Er så møkklei blødninger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytte litt...

Skrevet

Prøver igjen, jeg...

Skrevet

Jeg bruker også Loette og begynte å blø midt i brettet for noen dager siden. Tror ikke det er så uvanlig at det kan skje. Men 3 mnd hørtes litt lenge ut. Skjønner godt at du er lei:)

Skrevet

Ja, syns det var vel lenge å blø. Håper virkelig ikke det blir så lenge denne gangen.

Hvor lenge blødde du?

Skrevet

jeg blødde i flere mnd på et annet pillemerke, men når jeg skiftet merke så sluttet jeg å blø, og kom inn i en normal rytme ganske fort.

Skrevet

Puh, det var godt å høre... hadde du menssmerter da du blødde? Denne gangen har jeg hatt menssmerter og vondt i den ene sida. Og et slags merkelig "nedpress"?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...