Gå til innhold

hvem skal på KK de nærmeste 2 ukene da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal.... håper på i natt..heheheh. har termin i morgen så det hadde vært fint. skal på Føden, orker ikke tanken på Storken engang. Er andregangs og med 1 tok det 18 timer fra riene var blitt skikkelig regelmessige og vonde......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og skal dere på barsel eller hotellet?? håper på hotellet om det er plass jeg da...

Skrevet

Jeg har termin 3 mai.....håper på any day.....er sååå fødeklar!!

Jeg er også annengangs....og vil på føden! Tror jeg skal takke ja til det jeg kan få av smertestillende...så da er føden best! Tror jeg har bestemt meg for barsel....dro hjem dagen etter forrige gang og det var litt tidlig...så skal nok ligge så lenge jeg kan nå!!

Lykke til.....

Skrevet

Jeg har en ul termin 1. mai og en ul termin 9 mai..er annengangs.. jeg skal på føden også..., og håper på hotellet etterpå :) håper d snart skjer noe, for er sååååå klar nå.. har hatt noen fryktelig vonde kynnere ett par kvelder nå, som har vært helt lik starten på min forrige fødsel, men den gang ei... er så lei av å vente nå, og få disse falske alarmene.. legen sa sist onsdag at jeg var moden og hadde 2 cm åpning, og d kunne skje når som helst hehe så vente vente...

lykke til

Skrevet

Har termin idag, og skal på føden og barsel etterpå.

Ingen tegn til at noe kommer til å skje, så jeg innstiller meg på å bli satt igang om 2 uker.... slik som sist.... æsj! Drit lei, vil at noe skal skje NÅ!!!

Skrevet

Jeg har termin den 3 mai, så har absolutt tenkt meg på KK innen de første to ukene.... :-) Håper vi slipper å vente i to uker til.....

Tenkte meg på storken jeg da..

kanskje vi sees på KK da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...