Gå til innhold

Ringer dere opp igjen ved ubesvart anrop???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et ubesvart anrop.. Sjekket nr .. Og nr sto ikke på et firma.., men på en eller annen mannlig figur fra nabobyen...

Jeg blir jo såååå nysjerig og da.. lyst til og ringe opp.., men er det viktig så ringer han jo sikkert tilbake.. Pleier dere ringe opp igjen selvom dere ikke vet hvem personen er??

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det gjør jeg :) Men sjekker som regel nummeret først da :)

Skrevet

Som Palmesus... om det er noen jeg kjenner, ringer jeg opp om jeg har tid og lyst til en "lang" samtale :)

Skrevet

Nei, det gjør jeg svært sjelden. Er det noe viktig så ringer de opp igjen.

Og det er ofte at noen har ringt feil bare.

Skrevet

Er det noen jeg kjenner ringer jeg opp igjen da, men ikke om det er ukjent navn/nummer.

Skrevet

Sjelden.. Bare typ sambo, mamma, søsken, bestemor osv... Andre ringer opp igjen hvis det er noe viktig...

Skrevet

Aldri til ukjent nr. Til venner, dersom jeg har tid å prate lenge. Alltid til mamma og sambo og kolleger.

Skrevet

Gjorde det alltid tidligere (på ukjent nummer altså) men etter å flere ganger ha opplevd at folk ikke skjønte noen ting og viste seg at de bare hadde ringt feil, så har jeg sluttet med det. :) Ringer opp igjen hvis det er samboeren min, ellers tenker jeg at de ringer tilbake hvis det var viktig.

Skrevet

Spørs hvem. Er det noe viktig så ringer som regel folk opp eller legger igjen en beskjed på svareren.

Skrevet

Ringer ikke opp ukjente nummer, kun venner og de jeg kjenner. Har jeg ikke nr i listen min sjekker jeg det på nettet eller opplysning pr mobilen- er det en ukjent person eller firma venter jeg at de ringer igjen om det var noe, og de ikke hadde ringt feil.

Dessuten har man jo mobilsvar, så de kan jo legge igjen svar om det skulle være noe viktig.

Skrevet

hvis jeg vet hvem det er (og har lyst til å prate med vedkommende) så ringer jeg opp igjen. Hvis ikke, så tenker jeg at hvis det er viktig så ringer de vel igjen om en liten stunf.... :o)

Pleier å ringe opp igjen hvis jeg har flere ubesvarte anrop fra samme nr...

Skrevet

Hvis det er noen kjente så pleier jeg å sende en melding til de, men hvis det er ukjent så ringer jeg opp igjen. Men ringer alltid opp igjen hvis det er samboer eller noen i familien som har ringt

Skrevet

Synes det er folkeskikk å ringe tilbake jeg,så jeg gjør d alltid :o)

Skrevet

Nei, etter at en eller annen lurendreier av en håndverker på østlandet delte ut _mitt_ mobilnummer til folk han drev og svindlet - så har det været dårlig med tilbakeringing herfra :-) (Tror han bare hadde valgt seg et tilfeldig mobilnummer å dele ut, da)

Skrevet

er det viktig, ringer de vel igjen tenker jeg...

nei, jeg gidder ikke ringe opp nei

Skrevet

Sjekker nr.

Så spørs det om jeg kjenner personen eller ikke.

Gjør jeg ikke det, sender jeg en mld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...