Gå til innhold

jaja, el periode over for nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller dvs OM jeg hadde el da... Testet hverdag forrige uke (mandag- fredag) uten positivt resultat. Men hadde el slim helt frem til igår morges. Etter det har det tørket ut. Hadde sex t.o.m mandag kveld. men leste jo nå at om jeg har hatt el skjedde det samme dag eller dagen etter el slimet tørker. Dvs vi burde hatt sex igårkveld også...men det hadde vi ikke. Sambo reiste bort og blir borte til fredag....

Typisk at vi har hatt så mye sex og ventet på el i halvannen uke nå, også kom kanskje el dagen etter alt det styret...

Men,men får bare tenke at jeg kanskje ikke hadde el i det hele tatt denne måneden. Så det hadde kanskje vært dødt løp uansett

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Selv om dere ikke hadde sex på akkurat el-dagen, så kan du jo allikevel være gravid. i.o.m. at "rompetrollene" kan leve i oss rundt 5 døgn. Så ikke tenkt dødt løp ennå......;O)

Litt i samme båt her. Etter mine beregninger skulle jeg hatt el i forrige uke. Og har testet fra tidlig i syklusen til søndag, fra dag 6 til dag 17. Da hadde jeg el-slim frem til da. Hadde til og med blod i slimet, noe de sier betyr man er ekstra fruktbar. Men alle testene var negative. Var så sur, når man første prøver noe slikt så skal man ikke ha el liksom.....??

Vel vel, jeg har et lite håp om at det har vært allikevel, noe galt med testen sikkert....;O).....brukte CB. Så lever nå i spenning frem til da. Skal ha mensen alt fra neste tirsdag til tors/fre i neste uke. Tester meg ikke før lørdag hvis den ikke er kommet.

Så skulle den komme så få vi bare sette igang igjen. Har ikke prøvd så mange måneder ennå, så burde prøve å ikke være så utålmodig,....men ikke lett det...:O/

Krysser fingre for oss begge. :o)

Skrevet

ja, er ikke så greit med disse el testene heller, fordi man forventer jo i det minste å få DEN testen positiv da.... Aner ikke når jeg kan forvente mensen nå jeg heller. Har liksom ikke noe tro på denne perioden. Men man vet jo aldri. Vi har bare prøvd et par perioder vi også, så jeg burde jo ikke ta sånn på vei enda. men fy søren så lett det er å henge seg opp i slike ting når en har bestemt seg...

Lykke til til oss begge ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...