Gå til innhold

Våt og høygravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere her inne nå? Jeg er så uendelig kåt, med store struttende sprengende bryster som jeg klyper forsiktig i. Magen er så stor nå at det er vanskelig å komme til, men en deilig vibrerende dildo gjør nytten. Noen andre som er blitt ekstremt kåte på slutten av svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våt ja, det skal jeg love deg. Og alt jeg tenker på og tenner på er jenter. Har så utrolig lyst til å prøve jentesex at jeg blir helt gal. Brystene mine er så store og deilige og tanken på å kjenne en naken jente inntil meg er utrolig opphissende. Pupper, klitt og deilige safter--nam. Jeg onanerer så ofte at det nesten er flaut. Tar på meg selv i bilen og håper at lastebilsjåfører sr meg mens jeg kjører. Herregud. Er vår nå og må nok kose meg litt snart...Hvordan gpr det med deg, fortsatt kåt?

Skrevet

Fortsatt kåt og på grensen til å komme. Har akkurat oppdaget at jeg klarer å suge mine egne bryster på en helt annen måte en før, og det er uendelig deilig. Jeg suger hardt og småbiter litt på dem. Jeg har også onanert i bilen, sittende på en parkeringsplass, helt villt, men klarete ikke la det være, det dunket sånn i underlivet.

Hva gjør du nå?

Skrevet

Selv har jeg vibratoren innstilt på laveste for ikke å komme og må fjerne den fra klitten av og til. Jeg har smørt inn det ene brystet med krem, og masserer det mens jeg suger på det andre.

Skrevet

Fy flate! Gjett om jeg ble kåt av å lese dette da!

Nå MÅ jeg bare ta på meg selv her!

Skrevet

Samme her! Ikke riktig høygravid enda, men puppene var store og fyldige før jeg ble gravid også. Blir veldig opphisset av å lese om andre kåte jenter!!

Skrevet

åhhhh...det er så deilig å se for seg det dere skriver:-)Tenner SÅ på jentesex nå jeg også at jeg blir helt vill! kommer nesten bare av å tenke på deg med vibratoren på det laveste nivået og at du tar den vekk for ikke å komme.......tenker klitten din er rød og stor:-) mmmmmm!

Skrevet

Noen som har lyst nå? er hjemme etter bytur og vil så veldig gjerne bli tatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...