Gå til innhold

hei dere jenter i uke 20!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble inspirert av andre her med lignende innlegg,så tenkte slenge meg på ;-)

Jeg er selv 19+3 idag.Førstegangs. Har gått opp fra 57/58 til 63 noe som sikkert er normal vektøkning etter det jeg har forstått. Endelig har den lille babykulen begynt å komme til syne. Herlig! synes jeg i lang tid bare har kunnet sett en liten bollemage, endelig formes den til gravidmage! :-) Og periodevis begynt å merke litt sparking! Også noen ganger utenpå magen. kommer i perioder, litt hver dag.herlig følelse!

Var på ul for en uke siden og fikk vite at inni magen min ligger vår perfekte lille prinsesse. Så rørende å se det lille nurket - går mer opp for meg nå hvilket mirakel som er inni magen min :-)

har handlet litt, men ikke mye. Blitt littegrann kleskjøp. Det være en varm, myk bamsedress, noen joggedresser, litt bodyer o.l. Jeg har rett og slett ikke klart holde meg unna babyavdelingene - kost meg med det med drømmende blikk ;-)

sett oss ut vogn, bilsete o.l og er på jakt etter familiebilen. Endelig er jeg snart ferdig med sertifikatet også. begynte på det i våres, og har nå kun teorien og litt finpuss igjen før oppkjøring. Spennnede!

Så det er oss - gleder meg til å høre fra fler i uke 20 :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan:-) Er også i uke 20. Venter mitt fjerde barn, og gleder meg stort!

Har også begynt å kjenne spark, og det er kjempe koselig. Har ikke handlet så mye enda. Har veldig mye etter de tre eldste, men litt blir det nok fremover:-)

Magen vises ganske godt nå, og heldigvis er formen veldig bra. Ser ikke akkurat frem til å gå gravid hele sommeren, men det er jo absolutt verdt det!

Skrevet

Blir med på denne jeg:) Har UL til mandagen, regner med å få eksakt uke da, men er nå enten i uke 19 eller 20:)

Min 1. Å litt av et mirakel er det også! Jeg har aldri hatt noen ordentli menstrasjonssyklus. Her snakker vi mensen en gang hver 6.mnd!

Men som de sier du trenger bare full klaff en gang:)!!!!

Formen er skremende bra! Magen har kommet den å, stor å rund og god:), men vektpilen har ennå ikke rundet 60. Har kanskje lagt på meg 2 kg nå? Men det bekymrer meg ikke, kiloene kommer tidsnok.

Har ikke kjøpt en eneste ting ennå. Holder på å pusse opp hele huset å vil ikke ha så mye nye greier inn som jeg må flytte rundt på.....

Tenker at vi kjøper det meste vi trenger når ferie og skattepengene kommer jeg:)

Har allerede fått en god del da. Klær, sengesett, bamser, osv, så tror vel egentli ikke vi trenger å kjøpe så mye de første måndene. Bestemødre og oldemødre går jo helt amok!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...