Gå til innhold

så mange som venter gutt her på 2. trim.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en av dere. KJEMPEKOS med gutt i magen:) med jente også da, hehe, men var så mange som venter gutt her så jeg, så måtte bare kommentere det:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får en gutt! Uten tvil. Har til og med bildet av penisen hans som jordmor skrev ut i dag...*kremt*. Ba ikke om det da, hun bare printet ut, men gøy å vise bestemødrene at det er faktisk en gutt dette her :-)

Har jente fra før, så er kjempe glad for gutt nå! :-)

Skrevet

Jeg venter også gutt, og hadde en følelse av at det var så mange gutter nå. Lagde derfor en uoffisiell statistikk inne på september klubben, og der er det nå foreløpig 65 gutter og 31 jenter!

Skrevet

Jeg venter en gutt i august og det er moro at det kommer så mange gutter :)

Skrevet

Ja jammen e det kjekt med gutt! Håpe de ikkje komme med kontra på neste ul då, hadde vore litt kjipt.. :o)

Skrevet

jeg venter en liten prins 110% sikkert har sett d på 3 forskjellige ultralyder med tre forskjellige leger:)

Skrevet

Jeg får også gutt, var på ul i går:) Magefølelsen har stemt begge gangene nå får vi 2 gutter med 2 år i mellom, GØY! Og mamma73; nå kan du føre enda en gutt inn i septemberklubben, he he!!!

Skrevet

Alle andre untatt meg. Eg vente jente nr 4. Kan bli litt lei rosa,hehe.har en guttefølels men. Men ul sier jente.

Skrevet

Venter også jente :-) så det er da noen av oss her. hehe

Skrevet

vi venter en prins vi og=)

har ei prinsesse fra før=)

Skrevet

Nesten alle jeg kjenner som har hatt barn eller venter i år venter en gutt:)

Inkludert meg:)

Skrevet

Her blir det jente:) Fikk vite det i går:) Hun sa hun var helt sikker også, og vi mener å ha sett det nokså tydelig selv også. Har en gutt fra før, så vi syntes vi var veldig heldige nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...