Gå til innhold

Vi som er i uke 18==)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har vi det?

Jeg har foreløbig gått opp 8 kilo, fra 52 til 60...Men legen sier jeg har gått opp 4 kilo, fra 56 til 60..han skrev 56 som "startvekt" på det gravidkortet..fordi han mente jeg bare hadde samlet vann den første tiden. EHm? ok, men startvekta mi var jo likevel 52 da..men nok om det...

Jeg er 17+1 i dag, har fått en del mage=) er kjempefornøyd med at det endelig viser at jeg er gravid!

Hadde veldig mye kvalme de første 3mnd... men ikke mer oppkast enn 4-5 ganger max.

Blir fortsatt kvalm om jeg spiser pizza eller mc donalds..

Noen ganger opplever jeg halsbrann og hodepine..men d er kun 1 dag om gangen.

Jeg har gått til innkjøp av 2 mammabukser selv på h&m 3 mammatopper, og har kjøpt 3 mammabukser av en her på Bim som kommer i posten snart=)

Har fått masse klær av min søte søster, og vakre venninner, bamse, mest bodier, søte små sokker, lue, ( og fikk det nyyyydeligste henteundertøy settes av min mamma...det var sååå lite og søtt!!=)

mamma har også kjøpt barnevogn, mørkeblå silver cross.

Jeg selv har kjøpt 2 bodier, en brun varmekosedress, som er såå deilig og myk..og noen sokker...=)

Neste fredag(9mai) skal jeg til UL...gleder oss!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 17+3 i dag og her går det IKKE an å gjemme noe mage! hehe.. stolt som bare det og syns det er gøy at den viser så godt. (bilder på profil)

Har vært heldig å sluppet unna oppkasten men var veldig veldig trøtt og slakk de første mnd. nå den siste mnd har jeg bare hatt høy feber, virusinfeksjoner og influensa... slitsomt men må bare ta tiden til hjelp.

Vi skal på UL om 1 uke 7.mai! veldig veldig spente:o)

Skrevet

hei hei!

Var opprinnelig 18+3, men ble satt tilbake til 17+2 på ultralyd i dag. Det var helt fantastisk å se den lille sprelle rundt der inne! Veldig aktiv og veldig søt:)

Jeg har ikke hatt noen plager å snakke om. Ikke kvalme, ganske trøtt bare... Og blir lettere sliten. Er sykepleier, og har en ganske aktiv jobb, så merker det godt etter endt vakt, ja:)

Jeg har ikke kjøpt inn noe særlig enda. Fått en body og noen arveklær, samt arvet vippestol og noen leker. Men har bestemt meg for hvilken vogn, og det blir Teutonia prestige sort eller blå.

Jeg har fått litt mage, tror jeg fortsatt kan skjule den, men har begynt å bule ganske mye så det blir vanskeligere og vanskeligere, he he. Jeg har ikke gått opp noe i vekt, faktisk. Har vært veldig sunn i matveien og trent og gått mye tur, så min kropp har blitt litt slankere nå i begynnelsen, så med graviditetens vektøkning har det gått opp i opp virker det som... Men regner med kiloene kommer nå snart:) Mamma la bare på seg 8-9 kg totalt da hun gikk meg meg, kanskje jeg slekter litt på henne der...

Klem fra meg

Skrevet

hei! 17+4 her! var på ultralyd igår;) kunne ikke se kjønnet på vår lille, men så har vi den spenningen til fødselen. er i god form og har det veldig bra;) har hatt et veldig bra svangerskap så langt. det har blitt en del kleskjøping, så må nok roe meg en stund nå, hehe.. kleshaugen vokser med magen, hihi.. har fått ei tydelig kul som ikke er luft, så det er morro da;) foreløpig har vi ikke kjøpt noe utstyr til babyen, vi drøyer nok dette til noen mnd før fødsel. sparer opp litt penger slik t det ikke blir nødvendig med noe lån;)

Skrevet

Hei! Er i uke 17+3, har fått litt mage. Var veldig kvalm første 3 mnd, men kasta ikke opp, lå på sofaen hele dagen og gjorde ingenting. Sykemeldt 100%. Nå har jeg begynt på svangerskapspenger, fordi at legen mener det er for tungt arbeid og for mye kjemikalier (er mekaniker).

Skal på UL om en uke; 7. mai. Og gleder meg utrolig mye!!

Har kjøpt en del klær og tepper, men langt ifra nok!! Hehe, skal vente til etter UL nå.

Har en mammabukse, kjøpte den på lindex og den er kjempegod! Går an å stille inn strikken over magen og greier, digger den!

Har også fått vogn av svigers, en svart simo kombi=D

Skrevet

Finner ingen fine mammaklær...føler mesteparten ser enten kjerring eller slask ut... gleder meg til vi kan gå med kjole:D

Skrevet

Jeg er 17+1 idag! :) Har gått ned ca 5 kg (sliter mye med kvalme og oppkast..) men har fått i meg en del mat siste uken, så håper det snur nå! Magen er der , men viser ikke sånn kjempe godt når jeg har på meg klær. Dongeribuksene mine bruker jeg ikke lenger,de er blitt skikkelig ubehagelige i livet. Så her går det mest i tights og tunika eller lange gensere! :) Føler alle andre snakker så mye om at de har fått så stor mage, så håper det popper ut her også snart! :) Skal på ordinær ultralyd 14 mai. Har allerede vært på 2 stk, men begynner å bli en stund siden nå! Gleder meg..Håper vi får sett kjønn! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...