mai mammaen til to Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 merker jeg nyter egentlig tiden nå jeg. syns det er deilig å ha litt tid for meg selv. jeg leverer datteren vår i barnehagen mellom 9-10 og henter henne mellom 14-14.30... vi har god tid på morgenen og ettermiddagen koser vi oss... er skikkelig deilig å ha god tid til henne. eneste ulempen med det er at hun er blitt så sinnsykt mammadalt. skal jo aldri gå til pappaen sin. så om jeg kunne tenkt meg 5 min på sofaen så må pappaen ta henne med seg ut. for hun skal bare leke med meg osv. men det er jo veldig koselig og da. når hun kommer i full fart og hopper i armene mine og sier at hun er så glad i mammaen sin.. hun er forresten 2 år (eller blir det om 6 dager.. men så er det jo det at jeg gleder meg så vannvittig itl å hilse på den lille prinsen vår. jeg går jo rundt og lurer og lurer på når han skal bli født. kommer han i natt? kommer han imorgen? komme rhan på søndag når vi er i konfirmasjon?
mai mammaen til to Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. april 2008 kom litt for fort borti lagre knappen. det jeg skulle skrive til slutt var er jeg klar? ja det er jeg.... men jeg nyter samtidig å gå rundt med denne store fine runde magen. jeg har ingen plager, utenom at jeg er begynt å få vann i kroppen. jeg klarer fint å bevege meg og løper som en gal etter snuppa når vi er ute.. Men om 10 min er jeg vel dritt lei hele graviditeten tenker jeg... hehe.. men akkurat nå føler jeg meg veldig bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå