Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Er 9 uker siden min fødsel.og jeg har lagt på meg 7 kilo,kommer ikke i dongribuksene mine lenger,og jeg lengter veldig til den samme kroppen e hadde før e ble gravid :-) hehe... Noen m noen gode råd til meg?????
2 tette - med flette Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg trener ca annenhver dag, trener først styrke i 45 min, også løper jeg i ca halvtime etterpå De dagene jeg ikke trener på treningsstudio så går jeg tur med vogn i en halvtime - 3 kvarter. Spiser karbo til forkost for å kicke igang forbrenningen, og passer på å ikke spise karbo og slikt på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg går ca en times tur med vogna nesten daglig. I tillegg trener jeg bekkenbunden og har så vidt begynt med litt øvelser for magen. Er 5 1/2 uke siden fødsel, så jeg har ikke begynt å trene så veldig enda. Spiser det jeg har lyst på. Gleder meg veldig til å begynne å løpe og trene stryke igjen, men vil vente med det siden det er viktig å ha full kotroll på bekkenbunden før man begynner med det. Fullammer og har mangler ca 2 kg fra vekten før jeg ble gravid
Bea <3 Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Er 10 uker siden fødsel her, og det er helt utrolig vhor mye man får trimmet bort av å gå fort! jeg drasser med meg vogna overalt, til og med i skogen. La på meg 13-14 kg i sv.sk og alt er borte nå, men jeg hadde for mye fra før så jeg håper jeg fortsetter å gå ned i dette tempoet en stund til:)
kokosyklus Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Trener pilates 3-4 dager i uka pushups hver dag går to-tre timer med vogna hver dag Spiser relativt sunt med energikornblanding ( den med nøtter fra AXA) med biola til frokost Knekkebrød med peppermakrell, laks eller gulost til lunsj en eller annen middag:) og en dobbel latte med hasselnøtt på trilleturen....hmmmm:) he he heh! Går allikevel ned, så den unner jeg meg:)
pablo Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Trener step og vekter ( pump timer) Spiser ofte og lite. Har ennå 3 kg igjen. Jenten min er 5 mnd. Husker jeg var fortvilet fordi det tok litt tid meg kiloene. Så gi det noen mnd til , da skal du se forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå