Gjest Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Har fått eit jobbtilbud der eg ønsker å flytte til, men den store ulempa er at eg da vil gå ned eit sted mellom 35000-40000 i lønn i året, og det er ein del, da det er høge bokostnader der jobben er. Og det vil samtidig blir større ugifter til reise for tulla mi, da det er på ein annen kant av landet. Men arb.tidene og friordninga frister jo veldig. Og er innanfor dette eg ønsker å jobbe, men kan jo si at det er eit bra arb.forhold der eg er per dags dato, men jobben er ikkje så interessant. Kva hadde dere gjort i ein sånn situasjon? Vert greitt å høyrt nokre synspunkter. Forløpig haller eg mot å si nei til tilbudet..
iznogood Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Kan du ikke diskutere det med lønn? Det er jo stor sett kun når man er i ansettelsesfase at man virkelig har anledning å diskutere opp lønnen sin. Tror jeg ville gått for at jeg aksepterte tilbudet om de minimum kan matche lønnen jeg alt har i dag. Lykke til!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Takker for det! Eg skulle få eit nytt tilbud av dei, så rekner med den dukker opp i posten i starten av neste veke. Ho trudde eg ville blir fornøgd. Så vi får se om det blir østlandsberte av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå