Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 hvordan bestemte dere dere for hvilken form dere vil ha?
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Er du høy og kraftig bygd kan du gjerne ha en stor og langstilket bukett, er du liten og spinkel bør du ha en mindre bukett med kortere stilker, hvis ikke ser nesten buketten større ut enn deg... Så er det jo viktig å tenke på hvor mye du vil at buketten skal dominere i forhold til kjolen - har du en knallrød bukett blir dette fort et blikkfang og kan overstråle kjolen, samtidig kan jo dette var stilig også - dersom du har en helt enkel kjole. Har du derimot en dominerende kjole ville jeg valgt en dempet bukett.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 når kan man ha "rund" bukett da? kjolen min er ganske enkel men samtidig så gjør de detaljene som er på den den ganske pyntet så jeg vil gjerne at kjolen skal få fokus, tenkte også å ha en bukett med hvite blomster og grønt i samt perler. jeg er ganke høy men slank og ønsker meg gjerne en rund bukett....
Vannmann35 Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Tror du godt kan ha en rund bukett, men ville valgt en som var litt volum på. Når du er høy bør den ikke være for spinkel. Her http://www.bryllupsmagasinet.no/?id=1266 kan du bl.a. lese følgende: "Man bør til en viss grad velge bukett ut fra brudens størrelse. En liten, vever kvinne vil kanskje forsvinne bak en kjempestor bukett. Da er det bedre å velge litt diskrete blomster som ikke stjeler all oppmerksomhet fra bruden. Hvis bruden derimot er veldig høy, og ønsker å dra inntrykket litt ned kan hun velge en lang brudebukett, som enten er bundet til en streng eller henger ned i dråpe eller slør, for eksempel orkidé."
Mamman til Mari Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Ja, du vet så mangt du, Vannmann :-) Jeg er middels stor/liten vil jeg si ;-) Kjolen min er ganske enkel, men med fine detaljer og litt slep. Tror jeg går for en middels bukett også :-) Ikke helt rund, men ikke veldig lang heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå