Gå til innhold

god langhelg til alle sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Riktig god langhelg til alle sammen, selv om sikkert noen skal jobbe også på fredagen :-)

Her så skal vi en tur til kristiansand i konfirmasjon til min nevø....herremin så fort tiden har gått....er jo ikke lenge siden han var bitteliten jo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God helg ja... sikkert godt med litt fri for dere som jobber... uff jeg har begynt å tellle dager til jeg skal begynne igjen....

Jeg starter opp igjen 13 mai.. så jeg rekker å få med meg en langhelg til....

På fredag skal jeg feire ei vennine på vestkanttorget bad... spa osv... skal bli deilig. På mandag og tirsdag skal jeg være med jobben til Holsmbu på seminar. Vi skal snakke om arbeismiljø... blir nok sikkert interessant. Vi har nemlig ikke så veldig bra miljø.. he he Både gru gleder meg, har bestemt meg for å begynne å si litt mere ifra.

NYT HELGEN JENTER, SÅ SES VI SNART IGJEN!

Skrevet

God langhelg til alle!

Både jeg og samboer skal ha fri fredag også :-)

Vi har planer om hyttetur til Hemsedal (dersom været blir bra, og det tror jeg det blir ) med et vennepar fra Bergen. De har også barn, så Tobias får lekekompiser!

Skrevet

God langhelg til de som skal ha det :-) Her skal vi jobbe/bhg på fredag og gubben skal jobbe på messe hele helgen så det blir litt diverse familiebesøk på Mia og mor.

Lykke til Endelig spire! Bra du sier ifra, jeg tok også den avgjørelsen om å manne meg opp litt for en tid tilbake, og etterpå ble ting så meget bedre :-)

Skrevet

Hei,

Ja her har jeg vært hjemme i dag. Har slitt med omgangssyke noen dager. Så i dag måtte jeg kapitulere og bli hjemme. Like greit for nå har jeg fri resten av uka og kan kose meg med mann og barn og komme til hektene igjen. Har sovet det meste av dagen jeg.

Egentlig skulle vi hatt besøk i helgen, men det er kansellert pga sykdom hos deres barn.Nå får vi se hva det blir til. Håper det blir fint vær for vi har en hage som skulle vært ryddet, en bil som må vaskes og kanskje en tur eller to hadde vært fint. God helg til alle sammen og kos dere uansett om dere skal jobbe eller gjøre noe annet hyggelig.

Skrevet

God langhelg til de som skal ha det. Jeg skal jobbe på fredag, siden det ble så mange dager borte forrige uke pga sykdom hos dagmamma har jeg litt å gjøre. Blir nok en fin, stille dag på jobben. Har avtalt utelunsj med en kollega og gå hjem tidlig også. Blir bra!

Kos dere!

Skrevet

God helg alle sammen! Jeg skal jobbe hele helgen :o( Håper alle dere som har fri får en kjempe fin helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...