veravang Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Har noen utført mageplastikk her, og som egentlig er tynne i utgangspunktet. Jeg er tynn, men har et stygt heng på magen + strekkmerker. Jeg tror ikke nav dekker dette hvis jeg søker støtte til operasjon, men jeg ønsker å gjøre noe med dette og vil betale selv. Hva koster det og hvor smertefullt blir det? Kunne det holdt med fettsuging? Har en minibolledeig på magen liksom. Er 1,70 høy og veier 56 kg, så noe tjukk er jeg ikke, men har denne ekle huden på magen da
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Beklager, leste "mageplastikk på tryne"..
Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg leste det som; Mageplastikk på TYNNE mennesker.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Ikke gjort det selv, en vuderer. jeg er i underkant av 1.70 selv og veier 58kg....tre svangerskap og litt løshud og endel strekkmerker på magen. Kjenner flere som har utført dette inngrepet, littkrokrygga har de vært første tida og såre, men kommet seg fort. Man må ha endel hjelp og kan ikke løfte noe første 2 ukene i hvertfall. Så lurt å ha hjelp med ungene, bør helst tas i forbindelse med ferie faktisk. Dette er ikke gyldig sykefravær heller. Prisen ligger på ca 35 000 for en mini buklastikk sist jeg sjekka i hvertfall. Vil tro det skal holde for din del også, da fjerner de løshud og det de klarer av merkene, justerer navlen, man får et langt arr ca fra hofte til hofte i linje ca i bikinilinja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå