Babykilo Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg er midt i intensiv studieperiode med oppgaveskriving. Og så har barnehagen annonsert at de tar fri på fredag. Jaja, da får jeg ikke gjort noe den dagen, og 1.mai går jo også bort. Dette er en kommunal barnehage og de skal ikke planlegge. Er det greit da? Flere barnehager som har gjort det samme?
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Både skoler og barnehager. Inneklemt dag. Står i årsplanen de fleste steder.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 detvarierer fra kommune til kommune, vet at oslo gjør det, men at ski ikke gjør det for eks. er noe med antall dager skolen/ barnehagen skla være åpne i løpet av året, og antall plandager osv....
murmelmamma Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 vår barnehage som er kommunal har også stengt på fredag..men det er fordi de har flyttet en av planleggingsdagene fra resten av året. Vår barnehage var åpen på planleggingsdag i februar,mens resten av barnehagene var stengt... men dette har dere vel fått vite i god tid?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Barnehagen til tuppa er åpen (privat) og den jeg jobber i er også åpen (kommunal) Rart at de stenger hvis det ikke er planleggingsdag...
Babykilo Skrevet 30. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2008 Javel. Så deilig for dem da. :-) Blir nok ei råd for meg og.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Bhg har vell sagt fra om dette tidligere? Eller at det står i årsplanen etc? Vi viste om alle fridagene gjennom bhgåret i august - ved oppstart. (Eller så fort de hadde fått kalenderene sine ferdige. Senest tidlig i sept) Noe annet er rart...... Barneskolene her har fri på fredag. Mannen min har også fri på fredag. (utrolig nok!)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 bhg. her er også stengt..jeg skulle igrunn på jobb, men sånn er det noen ganger.. er kommunal bhg.
Babykilo Skrevet 30. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. april 2008 Det står sikkert i årsplanen, men jeg fikk det ikke med meg før jeg så oppslag i gangen denne uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå