Gå til innhold

da er snart siste kasse pakket....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er dagen her. 13 år i dette huset er over. 8 års samliv er over.

hodet er kaos, kroppen er kaos........ livet er kaos. Heldigvis er ikke livet over....

Jeg blir uten pc en stund. Er en del andre investeringer som kommer først. Men jeg stikker innom når jeg er på jobb eller suser forbi biblioteket når jeg trener. Blir vel noen turer til molle og fafa også....

Ta godt vare på dere selv noen dager jenter.

Jeg drar fra hele flyttkaoset noen dager i morgen.

Flyet til Sola går ved halv to tiden. I sandnes venter Oldemor, tanter, onkler, søsken og søskenbarn....

Kommer hjem søndag. Mandag skal jeg levere Andreas for første gang. For første gang skal jeg ikke bre over han før jeg går på jobb eller legger meg. kysse han god natt, kyss han god morgen. kjenne de små armene rundt halsen min. de små fingrene som stryker meg på kinnet. den lille skravlebøtta som forteller mamman sin alt det spennende han ser og opplever....

Alle små og store hverdagslige ting...

Det river i hele meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff vet ikke helt hva jeg skal si men sender deg en enorm klem!!

Skrevet

Nå fikk jeg tårer i øynene, skjønner at du ikke har det lett :(

Sender deg en diiger trøsteklem!

Håper du får en fin tur tross alt :)

Skrevet

sender en god trøsteklem!! fikk nesten tårer i øynene av å lese innlegget ditt! aldri lett når sånt skjer, men som du sier, livet er ikke over!

har en fin tur uansett da:)

Skrevet

Er det lov å spørre hva som har skjedd?

Hvordan skal dere fordele samværet..flytter dere langt unna bf?

Skrevet

Glemt eå sende deg en trøste klem...regner med du har det vanskelig akkurat nå,men husk at tiden leger alle sår! :)

Tenk framover,og plutselig har du det godt igjen..det ordner seg alltid,selv om ting ikke ble slik en trodde!

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...