Gå til innhold

Hvorfor gidder vi det her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drar i barnehagen for å hente snuppa på 2 1/2., Gleder meg til å se henne og få en god klem. Blir møtt med: "NEEEEEI, vil ikke. vil ikke, vil ikke hjem!!!!" Må tilslutt ta ei skrikende og sparkende jente under armen og bære henne ut i bilen. Vel hjemme vil hun ikke sitte ved middagsbordet, når hun endelig får satt seg er det: Neeeeei, vil ha andre koppen, vil ikke ha kjøtt og potet! JOOOOOO jeg VIL ha kjøtt og potet! Neeeei, ikke dele opp, gjøre helt alene!!!!!" osv. Etter middag begynner hun å bli trøtt og "overhyper" så jeg føler jeg bruker tida fram til barne-tv til å si "NEI" og kjefte for hun gjør bare "hyss". Kjenner tålmodigheten renner ut av meg. Etter barne-tv må hun bæres opp trappa til 2. etg, må småsloss for å få av klær, på med pysj, og ikke minst for å få pussa tenna. Hun blir kjempesint da hun ikke får stå og søle med vann i vasken så lenge hun vil, men kommer seg til slutt opp i senga. jeg stryker henne over håret og sier "god natt vennen min. jeg er glad i deg." Da jeg er på vei ut døra, hører jeg fra senga:

"Natta mamman min! Glad i deg jeg også!"

DERFOR gidder jeg!!!!!!!!

(og nå får jeg klump i halsen av glede bare ved tanken)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig å tenke på det sånn når det butter i mot. :-) Sukk...

Skrevet

Så koselig :-D

Ja, det er en stri alder mellom 2,5 år og 3,5 år syns jeg (i hvertfall med eldste min)

Blir bedre...

Skrevet

HEhe:0)

Klassisk trassalder, med påfølgende kjærlighetserklæring!! Herlig:0D

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Minte meg på en morsom sang:

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, det er netopp derfor jeg gidder også! Min jente er klin lik som din, og du aner ikke hvor godt det gjorde for meg og se akkurat det!

Det hender jeg får en sånn "nei, jeg elsker ikke deg", i retur ved sengetid, MEN, som regel får jeg en goooooood klem, også sier hun "jeg elsker deg jeg mammaen min"... Det er verdt det, tilslutt :) :)

Snuppa mi er forøvrig 1 år eldre enn din :)

Skrevet

sånn har vi det her om dagen også, man blir litt oppgitt til tider men det er glemt når man tar barna på fanget og gir de myke kinna en god klem, eller når man virkelig vet at barna trenger oss og de søker trøst o.l. :)

pleier å si til snuppa ofte at jeg elsker å være mamman hennes og når hun kommer og sier at hun elsker å være jenta mi helt av seg selv så har man det så perfekt som man kan få det :)

Skrevet

Kjenner meg igjen. Flott historie :-)

Skrevet

Akkurat sånn er jenta vår også! Hehe... moro! JEG VIL IKKE!!! Det er hennes faste setning om dagen! Men skal ikke så mye til for å få henne på andre tanker. avlede henne med ball og elias båten. Hehe De er så nydelige i den alderen,selvom det er slitsomt også ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...