Gå til innhold

Hjelp! Eksamen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meldte meg opp til eksamen i januar for å forbedre karakteren min i et fag. Eksamenen er nå på fredag. Problemet er at siden Januar har jeg ikke fått lest noe særlig. Gikk bra i januar og februar, men så datt det helt ut. Så mye andre ting å gjøre og har ikke hatt tid rett og slett.Ble mer slitsomt med to små barn hjemme enn jeg trodde!

Nå er det store sjangser for at jeg kommer til å få darligere karakter enn jeg hadde fra før! Nesten garantert! Hva skal jeg gjøre? Hva skjer dersom jeg bare ikke møter opp til eksamen? Får jeg stryk eller beholder jeg den gamle karakteren? Er helt desperat her jeg sitter!!!

Håper noen kan hjelpe!!! Evt legge på skravlesiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet forresten at jeg ikke får igjen pengene, men det gjør ingenting!

Skrevet

Du beholder den beste karakteren. :) Du trenger jo heller ikke ta eksamenen nå da :)

Skrevet

Beholder jeg den beste selv om jeg stryker? Lurer på om jeg bare skal la være å møte opp altså. Blir uansett mye styr med unger og barnepass bare for å gå på en eksamen jeg vet jeg stryker på. Er det veldig dumt av meg?

Takk for svar foresten!:)

Skrevet

Ring eksamenskontoret, så stryker de deg :) Du beholder alltid den beste karrakteren, nye regler :)

Skrevet

hehe, det stryker deg av eksamenslista, de stryker ikke karakteren dinaltså, hehehe ;)

Skrevet

Hahaha da tror jeg heller hadde reist på eksamen altså! :P

Tusen takk for svar, det hjalp veldig. En ting mindre å tenke på! :)

Skrevet

Den beste karakteren blir alltid stående.

Men uansett nå, om du møter og får dårligere karakter, om du ikke møter eller om du sier fra at du ikke kommer - så teller det som et eksamensforsøk.

De fleste studier har begrenset adgang til å ta opp... sånn i tilfelle du har tenkt til å ta den senere...

Du må evt. få en sykemelding hvis den ikke skal telle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...