Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 travle tider? jeg fikk el slim i går..så nå slipper ikke sambo unna.. ;P
akicha Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Her er det IKKE travle tider... :-( 1. Vi har fått beskjed om at det er størst sjanse for å bli gravid hvis vi "sparer" på kruttet til jeg faktisk har EL grunnet dårlig kvalitet... 2. EL lar vente på seg! Ingen tegn! Skulle jo hatt EL i dag!! Pleier å begynne med el-slim 4-5 dager før, og nå har jeg ingenting :-( Det kommer nok, men er kjipt å vente. Spesielt, siden dette er første periode vi må time nøyaktig på dagen... Så da ser det ut til at jeg ikke blir med på IKM uke 20 likevel da... :-(
nummer2påvei Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 jeg har el denne uka. har hatt en enkel pergokur fra cd5-cd9 og er nå på cd16. håååper el er her snart!! vet ikke hvordan jeg skal merke d heller, har aldrig merket om jeg har el. tar el tester nå, men kun negative:/ i mårra er dagen håper jeg:P
flypapir Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Travle tider her ja...:S I følge kalenderen skal jeg ha el til fredag, men mistenker at jeg har el litt tidligere. Derfor har det vært full rulle noen dager alt her.... I dag, kveld og natt er mannen (heldigvis) på jobb, så vi får en liten pust i bakken. Synes det blir litt tvangspreg over det hele, men jeg SKAL bli gravid denne pp, så det er bare å stå på!
HLH og Emily Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Hos oss er det også travle tider, jeg har el i dag eller i morgen. Vi har sengekos hver dag, men føler liksom ikke at jeg gjør nok allikevel. Har så veldig lyst til å få det til, det er litt frustrerende at det ikke er mer man kan gjøre for å hjelpe på....... Det holder vel med en gang om dagen......eller???
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 30. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2008 hehe..tror det skal holde i massevis med en gang om dagen.. ;P men har man lyst er det lov..
nummer2påvei Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 men va gjør dere for at det ikke skal renne ut etterpå?? jeg føler meg helt gal, ligger opp ned og i ro lenge etter, såvidt jeg tørr å gå på do etter sex..hehe...
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 30. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2008 jeg ligger bare litt med ei pute under rompa i ca10 min.. men nå i desse el dager har jeg faktisk bind i trusa og ligger over natta med det..kommer selfølgelig litt ut,men ikke med det samme..
malla85 Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 hadde el på lørdag, et par dager før jeg egentlig trudde jeg skulle ha. Dette er første måneden jeg har brukt el-test så da vet jeg at vi traff denne måneden ihvertfall. Nå når den er over så er det liksom ikke noe jeg kan gjøre mer. Bare vente og vente..... hm... tiden går sakte når jeg ikke er på jobb.
Dolla&Heidi&spire Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Jeg hadde El i går, så vi har holdt på noen dager nå..=) De neste 2 ukene kommer til å gå seeeeent.. Lykke til alle sammen! Og kos dere disse dagene!=)
Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Hadde EL slim igår og testet positiv på en ELtest nettopp.... Surefjeset kommer av at mannen er på jobb...på sjøen!!!!
Mikkemafian Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Har ikke konstatert noen el.. men ifølge skjema skulle det ha vært på søndag... Og mannen har jobbet overtid hver kveld og jobbet hele dagen på lørdag, så jeg tror ikke det ble noe moro på oss denne pp gitt!!! Er litt irritert, men vi får bare prøve igjen neste mnd. Tror jeg må skaffe meg sånn EL-tester, sånn at vi vet det nøyaktig:) Men neste gang, slipper han ikke unna altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
malla85 Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 Du får bare si at han må ofre litt hvis han vil ha en baby
nummer2påvei Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 idag fikk jeg min første positive el test!!! har pco, så dette er sjelden vare. har gått på pergo denne pp så derfor kom pos test:D:D er på cd17. når begynner DPO?? og når skjer el? fikk en negativ el test igår... (skrev dette på et eget inlegg før jeg kom på at jeg ville skrive her:)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 1. mai 2008 åå..så gøy med positiv el-test Vilhaenlitenen! særlig når det er skjelden vare.. *dytter litt slik at kanskje noen med peiling svarer deg*
nummer2påvei Skrevet 2. mai 2008 #18 Skrevet 2. mai 2008 takk, ble kjempe glad. det er jo ikke garantert at el er, men jeg hååååper d:)
malla85 Skrevet 2. mai 2008 #19 Skrevet 2. mai 2008 da har vel de fleste kanskje hadd el.... Noen som har symptomer? Selv er det ingen her i gården Men vi får se...
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #20 Skrevet 2. mai 2008 vet ikke helt om jeg kan kalle det et sympyom,men jeg begynnte å gråte av 7th heaven i dag.. hehe.. er ikke spesiellt lettrørt av meg og gråter nesten aldri.. så vi får se.. ellers har jeg luft i magen,men det har jeg ofte ved el..
malla85 Skrevet 3. mai 2008 #21 Skrevet 3. mai 2008 Jeg kan også begyne å gråte av 7th heaven. Men det er nok fordi jeg er så lettrørt he,he
nummer2påvei Skrevet 3. mai 2008 #22 Skrevet 3. mai 2008 nå er det tredje dagen med positiv el test:( blir så lei meg... ingenting som kan fungere normalt med korppen min!!! va betyr dette og når er el?
milla87 Skrevet 3. mai 2008 #23 Skrevet 3. mai 2008 hvordan regner mann ut el, når min mens sist gang var 4dager for sent ute??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå