Gjest Sekretøsa Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Han har i lange tider vrengt håndleddet sitt i en merkelig positur, antageligvis fordi han kan gjøre det, og syns det er spennende. Men de 2 siste ukene har han begynt å holde armen opp, håndleddet i en knekk, og vinka med fingra... så jeg har kobla dette sammen, og sitti (antageligvis som en dott) og vinka sammen med han, og sagt "hadet". Så i går, når vi spiste kvelds, så gjorde jeg dette, og sa "hadet". Da herma han, opp med hånda, og sa "adet" :D STOLT MAMMA Måtte teste igjen i dag, og han sier og gjør akkurat det samme
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Må skrive ned dato og ord:o) Gøy med Knerter som lærer ord og handling i kombinasjon.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 ja,der sa du noe! det må jeg... (blitt sløv med nr.2., desverre) Men stolt lell
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Ja jeg kjenner til nr. 2-syndromet:o))) Har på langt nær vært like flink med nr. 2, men prøver....hardt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå