Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 fødte for litt over en uke siden, har ikke vondt i sting eller noe sånt, men i rompa. Klarer nesten ikke gå på do, men har ikke noe problem med å sitte eller andre ting. Er det det som kan være hemorider? Stikker skikkelig til innimellom også!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 har samme probl. selv. Tror det er hem. Prøvde "Vi-siblin" fra apoteket, det gjorde at jeg igjen begynte å gå på do ca hver dag/annenhver dag. Før det, rett etter fødse- til ca 3-4 uker gikk jeg "på do" kanskje med 5-6 dager i mellom! Jeg blødde fra endetarmsåpningen en stund, de siste dagene virker det som om det har blitt bedre. Jeg gikk på helsekostbutikken og kjøpte tarmbakterier kalt "Bio-dophilus". Sa ifra til legen når jeg var der på 6-ukers kontroll, og hun sa bare "spis kiwi, svisker og activia". Hørte på TV (JA; jeg ser på Oprah) at magnesium er lakserende. Hvis jeg ikke blir bra av de tarmbakteriene skal jeg prøve på apoteket om jeg får tak i noen magnesium-tabletter... Det er sinnsykt vondt, veit det, men det virker da som tiden leger også...er nå nesten 3 mnd etter fødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå