Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Er drittlei jobben nå, men har over seks uker igjen å jobbe. Skal ta litt ferie før jeg går ut i permisjon, men teller ned nå.... Har hyggelige kolleger, men er så lei av å gjøre de samme oppgavene hele tiden. Jobber på kontor. Har vært litt sykemeldt tidligere i svangerskapet pga lett depresjon og at jeg var så sliten hele tide, og nå begynner jeg å være sliten igjen. Vondt i hodet og svimmelheten har kommet tilbake...... Har legetime til neste uke, men vet ikke om dette er grunn nok til å bli sykemeldt.....
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg synes ivhvertfall at det høres ut som en god nok grunn til sykemelding. Kan du ikke bare ta det opp med legene din, og høre hva han har å si. Jeg husker godt hvor utrolig lei jeg var av å jobbe på slutten også... Drittjobb på lager : / Fikk bekkenproblemer, så da var det jo litt lettere å be om sykemelding. Men må ærlig innrømme at psyken ikke var helt på topp heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå