Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Snakk om å bli stresset da..... Jeg kjente masse spark i natt, så jeg tok det med ro da jordmor skulle finne hjertelyden i dag. Men hun fant den ikke, og jo mer hun lette og ble mer og mer alvorlig i fjeset, jo mer engstelig ble jeg...... Så sier hun passe stresset til meg at jeg ikke skulle bli stresset....Så spør hun om jeg kjenner noe bevegelse fra babyen når hun presset på magen, men jeg kjente ingen ting. På alle de andre kontrollene har de funnet den med en gang doppleren har truffet huden min. Etter ca 5 min(det føltes mye lengre ut) ba hun meg legge meg på siden, og da fant hun den heldigvis ganske kjapt!! Forferdelig ubehagelig opplevelse.... Da jeg satt meg på stolen etterpå, kjente jeg at babyen turnet frem og tilbake, den lille tøysekoppen!!!!
Simbasa Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Skjønner godt du ble stresset. Jeg hadde samme opplevelse i går på det som var min termindato. Fikk ei ny og relativt uerfaren jordmor da jeg var inne til kontroll. Hun leita lenge og fant ingen hjertelyd. Ikke hadde jeg kjent noe særlig liv på morgenen heller, så både hun og jeg ble rimelig stressa. Var heldigvis en mer erfaren jordmor der som fant hjertelyden da hun ble hentet. Ble likevel sendt en tur på sykehuset for å sjekke om alt var i orden. Der så alt bra ut, så ble sendt hjem etter sparketest og overvåkning av hjertelyd som varte i ca. en halv time.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Bra du ble ekstra sjekket da!! Skikkelig kjipt å oppleve slik rett før fødsel og.. Du får ha lykke til med fødselen, som snart står for tur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå