Sannellerslik? Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Vi vet att vi får en jente (var jallfall det jordmoren sa..) og etter mye spekulering i jentenavn har vi kommet fram til ett vi likte veldig godt, både jeg og sambo:) Det er: Thea-Emilie<3 Hva synest dere? Passer de to navna i lag? Vi har jo egentli bestemt oss for det navnet, men er jo artig å høre hva dere synst alikevel.. Guttenavn har vi ikke bestemt oss for, men må vel tenke litt på det også, i tilfelle jordmoren har tatt feil av kjønnet...;-) synest kristoffer er veldig fint da...
gutt-08, jente-11*fødeklar* Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Synes det var veldig fint, jeg! Ordentlig søtt jentenavn:) Ser dere har tenkt på samme guttenavn som vi, men vi tenkte å skrive det Christopher
anette&tutta mari :) Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 helt fantastisk navn:D vi skal kalle jenta vår en av delene, er ikke så fan av dobbeltnavn.. men thea-emilie var utrolig fint!
Sannellerslik? Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 å, det var kjekt å høre!:-) det er jo kanskje litt sukkersøtt, men er egentli det jeg liker;) hehe:)
Sannellerslik? Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 ja jeg skrev med K nå, men har tenkt litt på å skrive dt med Ch også.. vi får se;) er ett veldi fint navn vertfall!:-)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Likte navnet veldig godt jeg! Passet veldig bra sammen. Liker også Kristoffer/Christopher som guttenavn. Har det selv på listen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå