~sjiraff~ Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Rosiner er det ikke noe i veien for å gi ganske ofte synes jeg da. Men man må/bør holde seg under 50 gram i uka til små barn pga en giftig sopptype (eller noe lignende) som er i rosinene. Du finner mer infor om det på matportalen.no
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Etter jeg hørte det var mugg i det. Er det ikke ofte hun får det =0) Men er godt så en eller to ganger i måneden.
~sjiraff~ Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 http://matportalen.no/Matportalen/artikler/2007/11/kostholdsraad_om_rosiner_til_smaa_barn
Silker Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 Oi,takk for link. Det ante jeg ikke. Hilsen den uopplyste mamma`n
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Frøkna får det nå og da... Bruker det litt som bestikkelser også vi da. Som da vi var i barnedåp forrige helg (hun satt så fint når hun fikk rosinene) eller da vi skulle kjøpe nye joggesko (disse varme vinterskoene er det da ingenting i veien med, mamma). Hun får ikke så mange om gangen så jeg har ikke noe betenkeligheter med å gi det nå og da. Pleier å tømme en sånn bitte liten rosin boks, så det kanskje bare er 1/3 av innholdet igjen. Holder i massevis for frøkna det!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Veldig sjeldent men det er pga at han blir hyper av dem, snakk om at druesukkeret virker inn :=) Jeg har rettere sagt sluttet å gi det til han pga det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå