Gå til innhold

ALKOHOL:...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer så sinnsykt fælt... Jeg drømmer omtrent hver natt at jeg er på fest, og drikker masse alkohol mens jeg er gravid... i natt drømte jeg at jeg var med på russefeiringen, og var dritakanon, med babyen i magen...så våkner jeg i drømme og bekymrer meg grønt for babyen i magen...

Syns det er så ekkelt å drømme slik!

Jeg hadde et lite raid før jeg visste at jeg var gravid og testet positivt, og har vært litt bekymret for at den ene helgen der før jeg visste om graviditeten, kan ha skadet fosteret...kanskje det er derfor jeg drømmer slik?

Herregud, jeg ville jo aldri drukket alkohol i sv.skapet og bare håpet at "det går vel bra..."

er så ekkelt å drømme sånn...blir jo nesten enda mer redd for at det er no galt med babyen da...gleder meg til UL neste uke, se om alt er bra:...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når enn er gravid drømmer enn gjerne masse rart og hvis du tenker enten bevist eller ubevist mye på at du drakk før du fikk vite at du var gravid kan dette slå seg ut i drømmene.

Svært sjelden at en fest gjør noe for fosteret,men det får du jo se i neste uke når du skal på ul,sikker på at det går fint jeg.

Lykke til videre i svangerskapet

Skrevet

De sier jo at så tidlig er det ingen forbindelse mellom blodomløpet til mor og barn så da er det ikke skadelig. Tenk bare på hvor mange barn som blir unnfanget "i fylla". Og som JM sa til meg på mandag-det man har gjort før man visste om det det får man ikke gjort noe med nå. Helt unyttig å gå og bekymre seg for det.

Jeg var forresten også på hyttetur litt før vi fikk positiv test. Drakk en del, men av en eller annen grunn så stoppa det seg selv, orka ikke drikke like mye som vanlig (huff nå hørtes jeg ut som den drukkenbolten her). Men var nok kanskje kroppen som ikke ville ha pga knøttet da...

Nei, vi får heller være totalavholds nå og glede oss over det lille vidunderet i magen. By the way så har sommerølen til Munkholm kommet nå, og den smaker jo faktisk godt i motsetning til de fleste andre alkoholfrie øltypene. Bare et tips til oss som syns det er godt med en kald øl i sola :)

Skrevet

Godt å høre betryggende ord=)

Jeg tror nok d ligger i underbevisstheten på meg, siden jeg stadig drømmer om det, uten at jeg faktisk tenker så mye på det til daglig ellers..

jeg kunne jo ikke spole tiden tilbake og omgjøre det, for jeg visste jo ikke at jeg var gravid, og det var jo før ikm og alt...

og så prøver jeg å tenke slik at hadde den stakkars lille tatt skade av det, så ville jeg spontanabortert for lenge sidn..og det har jeg jo ikke gjort=)

iskald øl er digg! men d går fint med brus for min del også=) men kanskje d blir en sånnen munkholm på brygga i sommer;)

Skrevet

Ja, det går i bruks/farris/vann her også. Er faktisk ikke fristende med verken øl eller vin. Men nå når det var sol og "alle" satt rundt med en utepils var det veldig deilig å kunne kose seg med en Munkholm. Hadde jo gått supert uten også, men godt fordet :)

Fortsett den tankegangen du har nå du, det går nok fint skal du se :)

Skrevet

Jeg hadde sex med min beste venninne og fadder til barnet vaart i natt, HAHAHA, i droemme selvsagt, en annen gang hadde jeg med mannen min og 3-4 andre som HAN hadde valgt ut. Jaaaaaadda!! Som om DET hadde skjedd, hehe..........

Har droemt saa mye rart at jeg blir helt skremt av meg selv, hva som finnes inni hodet der er jo helt utrolig.

Og jeg som anser meg selv som en gjennomsnitts ikke saa verst person. =o)))

Vi faar bare leve med det en mnd til.

Skrevet

Det er nok frykten for at babyen er skadet pga at du drakk før du viste du var gravid som gjør at du drømmer sånn. Men siden dere ikke deler samme blodomløp de første ukene går det nok bra. Kjenner mange som har drukket før de viste om svangerskapet, men det har gått bra med alle:) Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...