S.J.E.F.E.N Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Lurer litt på dette, siden jeg satt på cafe å spiste frokosten med 3 venniner idag og vi 4 er totalt forskjellige, med forskjellige syn og verdier på veldig mye. Ingen av oss går i tog eller har noen gang gjort dette. Lurer litt på hvorfor nettopp DU gjør dette. Ser jo i avisa hvert år at det er mange som går i tog lurer bare på hvem det er.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Gjorde det da jeg selv var barn. Gjorde det ikke de årene da jeg var ungdom/ voksen uten barn. Gjør igjen det nå som jeg har barn. For deres skyld...
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Hehe, går ikke i tog, men kom på noe som vi opplevde for noen år siden. Skulle ta toget inn til Oslo og treffe ett vennepar på 1.mai, var jo fri og fint vær.... Men toget gikk ikke... var vist søndagsruter eller no. Vi lo for vi så ironien i at det ikke gikk tog på 1.mai. Det er jo selveste tog dagen, jo! hehe
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Her hvor jeg bor er 1. mai toget aviklet... For ingen møter opp. Selv ville det ikke slått meg engang å gå i tog:o) Nå er hundevalpene født.... Det var deg jeg fikk svar av ang. hundefødsel ikke sant?? De kom den 25. var ventet den 23.
*Timulia* Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Vet ikke om jeg kommer til å gå, men kunne godt tenkt meg å gjøre det. er aktiv innen mitt fogforbund, og engasjert i fagforeningssaker. Mener det er viktyig å huske at uten fagforeningene hadde ingen av oss hatt de goder vi har i arbeidslivet i dag som arbeidsmiljøloven, ferie, tariffavtaler osv. For å støtte dette kunne jeg gått i tog.
S.J.E.F.E.N Skrevet 30. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2008 så moro da! Nå er det bare å glede seg til å få en liten valp i hus, veldig fin tid å få de på dette med tanke på å få de husreine,lykke til!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Jepp, leveringsklar i uke 25:o)
Gjest Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Ha ha, trodde det sto 17. mai! *LER* Går ikke 1. mai...
Gjest Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Har ikke gått i tog siden jeg var liten og mine foreldre dro meg med... Men jeg synes det er en viktig dag! Skal jobbe i morra, men kommer til å bake kake til vaktskiftet:) (ja , jeg er en liten raring)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå