Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Voknet med det i dag, er i uke 8...
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 hei ... uff sånne ting er skremmende, men siden du er i uke 8 kan det være for at nå fester det seg og da er det ganske vanlig å blø litt.... men er du veldig urolig synes jeg du bør ringe lege/jordmor å høre.... men som sagt i uke 8 er det faktisk vanlig å blø litt.....krysser fingrene på at det er den lille spiren som holder på å feste seg....lykke til:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg snakket med jordmor om dette i dag (er 8+3), og det er visstnok helt normalt. Hun sa at 50 % opplevde blødninger i svangerskapet. Det var særlig hvis man løftet tungt, hostet mye etc.
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Hei! Fester seg i uke 8? Det har jeg aldri hørt om.... Hva skal feste seg? Egget fester seg jo 6-10 dager etter eggløsning, og i uke 8 flyter jo embryoet rundt i fostervannet... Den der skjønte ikke jeg.... Men blødninger er veldig vanlig hos mange. Jeg har hatt det fra uke 6 og har det enda (11+0). Hos meg er det en ufarlig polypp på livmortappen. Ellers har man litt skjøre slimhinner som kan være årsaken. I noen tilfeller kan blødninger være negativt, men da skal det som regel være en hel del blod ettersom jeg forstår... Alt er sikkert ok! :-) Lykke til!
AO3 Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Jeg hadde litt brunlig utflod i to dager i uke 8. Bebi hadde det helt fint.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 hei:) husker ikke helt hva det var, men det var hvertfall det jeg fikk beskjed om nr jeg hadde blødninger i uke 8:)
Gjest Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Akkurat samme her hos meg, forstår at det er normalt, men man blir fryktelig nervøs .. Har ventet lenge på å bli gravid så håper på det beste... :-)
Skatt i magen :) Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 jege r 7+1 idag å hadde akkurat det samme. ringte til legen min jeg, han ville ha meg ned en liten tur. så han kjente og klemte på magen, for han mente det var for tidlig å kunne høre hjertelyd. iallefall så sa han at det var helt normalt, egget graver seg lenger og lenger nedover å da er det fort at det kommer en liten blødning. jeg måtte ikke løfte tungt eller ha samleie før de 12 ukene var gått, siden jeg hadde hatt en liten blødning nå, bare for å være på den sikre siden. han ville sykemelde meg 5 uker, å det vil selfølgelig ikke jeg, får bare ikke bære rundt så mye på disse barnene i barnehagen. blødningen min var litt så brunlig, ikke så mye, men nok til å bli bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå