Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hei! Noen som vet om noen som strikker dåpskjoler???
*Vetlis* Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har ei venninne som er utrolig flink til å strikke!!! Ser nesten maskinstrikket ut! Hu er rask også! Når skal du ha det?
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Hei! Mamma'n min er utrolig flink til å strikke. Hun har 2 ferdigstrikket som er klare for salg. Utrolig nydelige. Om du ønsker å se de,så kan jeg sende over bilder:D
Sjokoladebananer Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Hei! Jeg vil gjerne se dem! Hva koster de?
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 vet ikke helt hvor mye hun skal ha for de. Men kan snakke med henne og få sendt over bilder og høre på pris. De er helt ferdige med bånd i både rosa og blått..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå