Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Når jeg fikk min selvangivelse var jeg selvfølgelig så smart at jeg bare skrev OK og sendte tilbake igjen, alt så greit ut. Men så kom jeg på dette med barnehage. Jeg har hatt en sønn i barnehage de siste årene. Var det noe jeg bare skulle sjekke at de har registrert? Eller er det noe jeg MÅTT ha skrevet opplysninger om?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Du må sjekke ALLE opplysninger, for det kan være mye som er glemt, selv om det meste pleier å være ført på. Det eneste jeg har måttet forandre på de siste årene er reiseutgifter til og fra jobb.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Men hvor står det egentlig om dette barnehagegreia? Hvilket punkt? finner det ikke... skal det stå på både mor og faren sin selvangivelse?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Det skal stå om det i veiledningen. Jeg har ikke den forran meg, så der kan jeg ikke hjelpe deg.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Jeg fant disse opplysningen når jeg gikk inn på selvangivelsen på nettet. Det sto ikke på papirutgaven, men bhg hadde nok send inn disse opplysningene direkte til skatteetaten, for de sto nå der. Det var ikke sånn i fjor...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 men jeg ser at det skal være punkt 3.2.10 på selvangivelsen. det står verken på min eller faren sin, så jeg regner med vi må fylle det på. men skal det gjøres på begges? eller kun hans (som vi har fått regningene til)? takk for all hjelp...
jh80 Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Gå inn på nettet og sjekk selvangivelsen der. Du kan endre den etter at den er sendt t.o.m. i dag. Det er MYE å spare på å få med barnehageutgiftene, men går han i kom. barnehage pleier de å sende det inn. Men innmari kjipt om de ikke har gjort det...
jh80 Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Settes på en av dere. Behøver ikke sende med dokumentasjon, skal bare kunne dokumenteres hvis de spør etter det.... Og dere har vel felles økonomi, så det er det samme hvem.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 vår barnehage sender ikke inn og vi må føre det opp selv. noe jeg ikke har visst om før i år!!!! hehe... skylde megselv:) men i år!! da du jævlær! maks grensen er 25000, men hvor mye vil dette utgjøre da ca?? noen som vet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå