Gå til innhold

kvalm:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei jenter. er det flere en meg som plutselig blir kvalme ved feks leggetid?

flere ganger har jeg plutselig blitt kvalm. i natt var jeg oppe 2 ganger og prøvde og kaste opp. fikk det ikke til. er fælt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt to episoder den siste uken. Plutselig kvalme og vondt i magen. Første gang rett på do, andre gang på do først og så spydde jeg... Vet ikke hva som feiler meg jeg. Har ikke spist noe uvanlig..

Det er skikkelig fælt...jeg HATER å være kvalm. Noe av det værste jeg vet....

Men har hørt at om du blir dårlig i magen på denne tid i sk så kan det være tegn på at fødselen ikke er så langt unna.

Hadde ikke gjort meg noe om han vil komme ut to uker før tiden:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstant kvalm jeg. Men har mye mer mage-vondt nå. Føler magen blir veldig hard og øm på en måte på kveldene. Blir veldig fort mett når jeg spiser middag på ettermiddagen - og må bare nødt å sitte helt stille etterpå. Helst ligge litt. Så var det halsbrannen da.....Den kommer iallfall når jeg skal legge meg! Må ha flere brett klare om natta for å ikke spy helt villt. Uten de tabl - spyr jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver under her jeg..har de to siste dagene vært kvalm og dårlig i magen. Litt slapp, litt kvald og varm, men ingen feber. Har begynt å kjenne nedpress også og litt kynnere.. Kan gjerne bli fødsel på meg any time, bare 30 dgr. til termin!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også blitt kvalm.. Jeg hater det!! Dårlig i magen, slapp, sliten og alt er et ork. Gleder meg sinnsykt til dette er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hat perioder med kvalme selv. føltes ut som om jeg har gått altfor lenge uten mat, selvom jeg spiste for en times tid siden. Kjenner også mer tak i magen, som kan være vel så ubehagelige! De kommer og går i ny og ne, og forsvinner ikke bestandig ved å forandre stilling. Om jenta mi kommer før tiden er det helt i orden, så lenge det er etter 1 juni.. (termin 20 juni..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt med kvalme hele dette svangerskapet egentlig, hadde en forholdsvis rolig periode i januar, men så kom det tilbake igjen. Nå blir jeg kvalm kort tid etterat jeg har spist frokost, og stort sett hver eneste kveld. Det er utrolig slitsomt! Så gleder meg også veldig til å bli ferdig med dette svangerskapet nå. Er dumt at det er sånn, for jeg har jo veldig lyst å kose meg med svangerskapet også, nyte den siste tida liksom.....så håper det roer seg snart nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...