Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Endelig kan jeg også komme over til 3. trimester! Ikke lenge igjen nå, og jeg gleder meg så utrolig masse til å få møte lillejenta som bor i magen min;) Flere som har termin i slutten av juli? Har selv termin den 25.
mai mammaen til to Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 velkommen skal du være. husker hvor kjekt det var å komme over i siste fase selv.. på en måte føles det som at det var akkurat. men på den andre siden føles det som jeg har vært her i evig tid.hihi.. nå er det kun 3 dager igjen til termin da.. håper håper det skjer noe i dag.. det hadde vært greit
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 jeg er ganske misunnelig på dere som har termin nå.... jeg gruer meg til å gå høygravid i sommervarmen, men jeg må vel bare prøve å nyte den siste tiden som gravid;) ikke sikkert jeg får oppleve det flere ganger. Dette er nummer to og sambo sier at han synes det holder nå. ...men vi får nå se;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå