Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Han er 5 uker og sliter skikkelig med å få det ut. Noen ganger kommer det uproblematisk andre ganger jobber han intenst med å få det ut. Dette på samme dag, for han bæsjer litt hele dagen. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å hjelpe han, han blir ammet
Felis Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Hei Dattra mi har hard mage,klare ikke å bæsj sjøl.Klare ikke å få d ut. D e så hardt,så hu slit sjikkeli. Vi bruke å masser a litt på magen,d e sjelden d hjelpe. Så vi ende som regel opp me å irriter tarmen hennes me et febertermometer eller en qtips,me olje på self Da kjæm d som regel,men t hu e d vældi hardt da... Men d hjelpe værtfall å irriter tarmen hvis hain ikke får ut nå. Håpe d bli bedre etterhvert
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Men det er jo ikke hardt det som kommer ut?
Prins05&07C",) Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Kan det være luftsmerter som plager han? Kjenner igjen dette, vi hadde det slik da gutten var liten. Jeg trodde også først det var pga treg mage, men det viste seg å være luftsmerter. Jeg fullammet, og da skal det mye til at de blit forstoppet. Ammer du?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 skulle tru når bæsjen ikke er hard,så har han ikke har mage,men vondt i magen eller andre ting.Er han sår i endetarmen??som regel sliter babyene og bæsje når den er hard.Skulle tru han var sår eller noe!!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Du kan jo prøve å spise litt malt og se om det hjelper. Evt prøv å gi han litt kokt vann på flaske. Det hjelper for oss. Hvis han sliter litt med forstoppelse blir bæsjen ofte tykk (ikke hard) og den er vondere å få ut, derfor hjelper det med vann og malt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå