1, 2, 3!!! Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Er det bare attest på termin og inntektsopplysninger? Er alene, og far har ingen rett til noe, hvis det avgjør noe mener jeg...
mai mammaen til to Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 jeg leverte inn en kopi av helsekortet mitt...og en bekreftelese fra jobben om at jeg hadde jobbet der...
1, 2, 3!!! Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Okej! Har vært sykmeldt siden november, så NAV har uansett papirene mine, så da går det nok bra! Da rusler jeg nedover med papirene! Takk for svar! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå