Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hvordan hadde stemningen blitt hjemme i stua hos dere om samboeren deres hadde kommet med meldingen "jeg stikker bort i helga jeg" Uten å diskutere noe som hels med dere først ! 2 helger på rad, når dere selv er høygravide og ting egt. kan skje når som helst... ( er i uke 35, så er jo litt tidlig kanskje, men allikevel....) Hvordan hadde reaksjonen vært ?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 tror jeg hadde blitt skikkelig lei meg... kommer litt ann på hva han skal da.... sir han ikke noe om det? men jeg hadde hvertfall ønsket at en stund rundt fødsel skulle han holdt seg hjemme og helt edru i tillfelle det skulle hende noe...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jaaaaa....hmmm....mistenker deg for å vite hvordan stemningen (i alle fall her inne!) hadde blitt, jeg, hihi ;-). Samboeren min tulla om det nå nylig faktisk.Her forrige helg sa han "jeg stikker på hyttetur til helga, jeg"...ja jøss, hahaha. Nå er jeg i uke 38 da -litt anderledes kanskje? Jeg sendte han på et par fyllefester her for noen uker siden, men det er fordi han har sittet pal med meg -nesten til det kjedsommelige- siden vi gikk positiv test ;-). Han har nok bare behov for å "springe fra seg litt" og siden jeg ikke kjenner bakgrunnen deres, så skal jeg ikke spekulere så mye mer i det. Vi har snakket om nettopp dette og bestemt at all aktivitet de tre siste uken er nær heimen -i allfall ikke mer enn en halvtimes kjøretur unna. Greit å ha det avklart, så slipper man sånne heftige krangler mot slutten.
Nina_J Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Jeg hadde nok blitt litt snurt! Kan ikke tenke meg at samboeren min hadde turt å reise bort så nært opp mot fødselen, men jeg hadde blitt ganske sur visst han bare sa det sånn!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Det hadde aldri min mann tenkt på en gang! Når det er så kort tid igjen kan alt skje! Førstemann blei født i uke 36 og med andremann ble jeg sendt på føden med rier i uke 35. Stoppa opp igjen,men likevel! Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten mannen min der! Og to helger på rad? Har han tenkt å fortsette sånn etter at babyen er født også? Syns han er ganske uansvarlig jeg! Stemningen i huset hadde vert dårlig! (bare for å svare på spm ditt;))
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Hvordan jeg ville reagert? Kort sagt; helvetet løs!!!!!!!!!! Han har å sitte med meg de siste helgene jeg ruger ut vårt felles barn, ikke snakk om annet!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Med førstemann hadde jeg syns det var helt ok. Hadde jo bare meg selv å pleie, og hadde ikke lyst til å gjøre noe pga str min uansett. Regner med han ikke reiser til India, men slik at han kunne komme på noen timers varsel i tilfelle fødselen startet. Med andre mann hadde jeg fått panikk. Vi hadde jo et lite barn, som iallefall måtte passes dersom det ble fødsel. Og jeg var kanskje sliten på slutte, husker ikke helt, men da er det slitsom å passe små barn, uten avbrekk.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Stemningen i stua hadde nok blitt heller dårlig tenker jeg! Det hadde rett og slett ikke vært aktuelt... Han hadde såklart fått lov til å gå ut av huset - trenger ikke sitte inne og glo i veggen. Men han måtte ha kunnet komme hjem på ganske kort varsel. Han er med på leken, og når det nærmer seg fødsel - ja da må han faktisk ta hensyn til meg også. Hadde ikke taklet å sitte alene hele helgen og være redd for at fødselen skulle starte uten han i nærheten... Hadde det vært noe som hadde vært planlagt lenge, så kanskje... kanskje... Men bare en impuls guttetur, nei... Det får vente!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå