Gå til innhold

ang. brystbetennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått brystbetennelse og har fått pencilin og parlagin forte. pluss nesespray for å øke melka. Men var jo veldig omtåket når jeg var på legevakten og er litt usikker på om jeg fikk med meg all info.

Mor var ganske så overraska av at jeg skulle amme på det infiserte brystet, og ikke skulle pumpe meg å kaste melka.. For når jeg var baby (over 30 år siden) så fikk hun beskjed om å ikke gi den infiserte melka. og jeg er nå usikker om det var det legen sa til meg. Noen som kan hjelpe?

hvor lang tid tar det før smertene roer seg? og jeg har fått sopp på det infiserte brystet (brystet har aldri vært frisk etter fødsel) og legen anbefalte meg å kutte beh. da han mente det var nok med betennelsen og styret rundt det..

og når la dere dere i badekaret hjemme etter fødsel? Etter å ha vært hos legen på 6 ukers kontroll? Fryser så fælt og det hadde vært litt godt å få varmen fra vannet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på www.ammehjelpen.no også ringer du en av de snille damene der.

De er knallgode på slikt :-)

Skrevet

Jeg hadde kronisk brystbetennelse i 3 mnd (fordi Luke hadde KISS, og kunne ikke snu på hode slik at han sugde riktig) Ja du skal amme fra brystet, det er ikke farlig for banet ditt. Melka er ikke infisert fordi du har BB:)

Bit tenna sammen, ta paralgin og smør deg med ullfett+ull innlegg så går det over før du aner det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...