Gå til innhold

Ny her, vil presentere meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er 34 år, og har 2 jenter på 4 og 6 år. Og jeg er samboer med en herlig mann som jeg har vært sammen med i 12 år..

Vi har nå sluttet med prevensjon for 5 dager siden, for vi har funnet ut at vi kanskje vil ha barn nr 3. Vi har sagt nå i 4 år at vi var ferdige men vi føler at vi ikke er det allikevel..

Men det er ikke sånn at vi prøver veldig og sånne ting, men vi har heller ikke fortalt det til noen, derfor følte jeg at jeg kanskje kunne være her og chatte litt, for jeg kjenner jeg blir mer og mer verpesyk..;-)

Det er liksom litt skummelt med barn nr 3, og så stor aldersforskjell, og at jeg er over 30, men det er jo mer og mer vanlig.. Håper vi gjør det rette...

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen inn hit!

Det at det blir ca 5 år mellom de to yngste går nok så bra! Storesøstrene blir nok de hønemødrene skal du se, og tar seg godt av den lille. Ønsker dere lykke til og håper spiren sitter raskt.

Og 34 år er jo ingen alder. Var det når jeg fikk snuppa jeg :)

Skrevet

Hei moniki!

Vi er litt i samme båt vi da :)

Jeg er 31 år, gift og har to barn på 4år og 15mnd. Vi sluttet på pillen for 16 dager siden og tar det litt som det kommer - denne mnd i alle fall. Venter egentlig bare på mens så vi vet litt mer i forhold til sykluser osv.

Har snakket en del om det å få barn nr 3 - pro og contra - men har kommet frem til at dette ønsker vi begge to så ser vi hva som skjer. Storesøster på 4 er også veldig opptatt av at mamma må få baby i magen... :)

Spennende dette! Vi gikk inn i det med en litt avslappet holdning, men man blir fort bitt av "BIM-basillen" :)

Vi "sees" sikkert her inne fremover - forhåpentligvis på 1.tri om ikke så lenge :)

Skrevet

Hei!

Så fint at det er flere på min alder her inne:) Blir 34 i nov og har to barn på hhv 14 og snart 9 år. Og i dag fikk jeg to streker på testen. Har IKM disse dagene, så jeg tar gleden på forskudd, hi hi! Håper vi treffes snart på 1.tri eller januarklubben, da;)

Lykke til!!

Skrevet

Heisann Moniki!

Er ny her selv. Det vil si at jeg fjernet hormonspiralen for ca.2mnd siden, men vi har ikke gjort noe forsøk på å bli gravid ennå. Har hoppet av i svingen til nå ;-) Vi har allerede tre barn og har ikke bestemt oss 100% for om vi går for nr.4. Noen dager er jeg helt sikker - andre mer tvilsom...vi burde vente 3-4mnd før vi går i gang ihvertfall, for da rekker jeg å bli ferdig med utdannelsen min. Men nå nærmer jeg med el og da merker jeg at jeg igrunnen bare ønsker å gjøre et forsøk - det er jo så spennende og gøyt at jeg vet ikke om jeg klarer å la være. Skolen fikser jeg uansett, bare litt mer arbeid på meg...

Det andre momentet som har stoppet meg litt er at vårt yngste barn nå er 4år og vil da bli 5år når en evnt. baby kommer... jeg har også tenkt på aldersforskjellen. I tillegg så må vi bytte ut bilen og kontoret mitt må bli barnerom. Kan finne mange ting som veier imot å få et barn til - men jo mer jeg tenker på det jo mer ønsker jeg nok et barn. Jeg er 29år og vi har vært sammen i 13år :-)

Å få et tredje barn er bare kjekt, tror ikke dere vil merke så stor forskjell - mer overgang å gå fra 1 til 2 barn :-) ihvertfall når de andre to nå er er blitt såpass store og selvstendige. LYKKE TIL!

Skrevet

Hei!

Koselig at vi er flere! Jeg tok ut hormonspiralen for 1 uke siden og begynner å bli veldig klar for en baby til. Våre to eldre gutter er snart 5 og 7 år, så det blir jo ganske stor aldersforskjell men vi satser på at det går bra. De maser stadig om vi kan få en baby og er veldig omsorgsfulle. Jeg er 29 år.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Velkommen!

Jeg har barn på 4 og 8 år, så minstejenta blir jo i alle fall 5 før hun får småsøsken. Vi har prøvd å få nr 3. i nesten et år og hatt en MA...så nå må det bare klaffe snart. Var jo så lett og lage de to vi har...Håper vi ses på 1.tri! Jeg er 30 snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...