Gå til innhold

Dere som testet positivt med QR, kan dere se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor sterk ble streken hos dere, var den like kraftig i fargen som kontrollstreken? Har tatt 3 tester, sist i dag, der den er mye svakere enn kontrollstreken og lurer på om det er normalt? I følge mine beregninger skulle jeg hatt mensen på lørdag, men det er mulig at syklusen ikke er helt som den skal etter pille-slutt.

Hehe, alt man skal lure på - vet jo at jeg er gravid likevel... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej=)

Det har ingen betydelse hus starkt streken ær på testet. Ær det ett strek så ær du gravid. Men testet kan visa fel om det ær precis innan du ska få blødning, det har det gjort på mig ett par ggr.

Mvh Annica

Skrevet

Jeg testet ikke positivt på QR før etter 5-6 dager etter forventa mens, og d va streken svak. Begge gangene.. Lykke til!!

Skrevet

Jeg testet også veldig svakt på QR etter ikm datoen. Tidligere når jeg har prøvd CB, så har strekene kommet fort. Mens på QR sine tester kom streken først etter at det hadde gått et minutt eller tre, og var veldig svake. Kjøpte derfor en CB digital jeg, for å bli mer sikker, og den viste "gravid", så du er nok det du også :)

Skrevet

jeg testet 5 dager etter ikm, å da kom en veldig svak strek fram!

har lest et sted på nettet at QR er de som får svake streker :)

så du er nok gravid du!:D:D

Skrevet

testa veeeeeelig svakt med qr i går, trodde først den var negativ, men da jeg studerte den nøye (!!), kunne jeg skimte en lilla skygge der.. med litt godvilje.. hehe.. var da en dag før ikm. testa cb digital i dag - og vips: gravid :)

Skrevet

Takk for svar jenter :-)

Tok ny test i dag som var mye sterkere og streken kom etter 30 sek - ikke 3-4 minutter som de forrige. Kjekt å se at hcg'en stiger :)

Må bare synke litt inn, så flytter jeg inn hit! Trodde at det skulle ta mye lenger tid, så det var litt overraskende at den satt nå :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...