Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Kan folk se at dere er gravide nå, altså har dere fått en en kulemage?? Jeg ser kun ut som jeg har litt mage naturlig liksom...har en liten kulemage, men den kan kun sees i bikini...gleder meg til kulemagen kommer, men vil ikke ha for stor mage heller da...bare en fin liten kul hehe:-)
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg er 15+6 i dag og magen synes godt, den er også komt litt lenger opp, så nå ser jeg ikke bare feit ut lenger, he-he. Dette er jo nr. 2 så det synes mye bedre. Med nr. 1 visste ingen på jobben det før etter ordinær UL, denne gangen går det ikke an å skjule det på samme måten.
miobell Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Jeg er førstegangsgravid og relativt slank. Da jeg var 15+6 følte jeg at jeg så gravid ut, men den lille magen kunne nok likeså godt være en liten fleskekul i andres øyne tror jeg ;-) Magen min kom først fra ca uke 17, 18. Er nå i uke 20 og har en liten synlig gravidkul :-) Den kommer nok ut for fult snart skal du se bare gled deg :-) Og så kommer sparkene. de herlige livstegnene! Helt fantastisk dette 2.trimester. Begynte å kjenne lille tulla mi litt hver dag nå. fantastisk!
ChellBell - har født! Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Magen syns hvis du ser veeeldig godt etter, men ennå kan jeg fremdeles se litt småfeit ut bare Har ikke fått noen spørsmål ennå om jeg er gravid.
sena Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 jeg var veldig tynn før jeg ble gravid, så jeg har fått en liten kul. men de som ikke kjenner meg kan ikke se at jeg er gravid enda. men er veldig stolt av den lille kulen min da:)er 16+6
Undrende85 Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 jeg er 17 uker på vei, og så lenge jeg ikke spiser for mye om gangen så ser jeg bare ut som jeg har vanlig liten kul på magen. Men siden fordøyelsen går så mye tregere legger jeg på meg "mange måneder" hvis jeg spiser for mye om gangen. Så det hender jeg spiser 4-5 brødskiver bare for å se på magen, og glede meg til den ser ut sånn hele tiden.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Er i uke 15 jeg,og syns jeg ser bittelitt gravid ut selv. Dette er min 3. og minsten her er bare 1 år,og siden graviditetene er så "tette" kommer magen fortere fram nå sier legen. Ser mest gravid ut på kvelden. Ingen har spurt om jeg er gravid så da er det vel bare meg som ser det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå