Gå til innhold

buhuuuu.. får sikkert ikke huset mitt i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

KOmmer inn en ny budgiver på det (tror jeg vet hvem også)

For oss hadde det vært aller aller best å være feridg med hele budrinden i dag.. Flytte etter eksamenene i juni og komme i hus før bryllupet i august..

Megler kjøper seg tid ved å spille på medmenneskelighet..

Og jeg som så sååå frem til å komme meg ut herifra.. Nesten gråten i halsen jeg nå.. (bare nesten)

Er så trangt her vi bor nå at jeg synes synd på junior som kanskje må lære seg å krype og gå her..

Snufs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du - det kommer vel flere sjanser? Det er masse som legges ut til salgs nå i mai/juni - kanskje du finner et nytt hus??

Skrevet

ja.. men da må jeg mest sannsynlif flytte i juli.. og da rekker vi mest sannsynlig ikke komme i orden før bryllupet

Skrevet

Gjør det noe om dere ikke er i orden i huset før bryllupet? Skal dere ha bryllupet hjemme kanskje? Isåfall må dere jo bare stable esker med ting et sted, og flytte inn minst mulig stæsj, så blir det hvertfall ryddig. Det ordner seg nok.

Men krysser fingre for at du får huset ditt idag da!! :)

Skrevet

Uff så kjedelig!! Krysser fingrene for at det ordner seg.

Skrevet

Vel.. overnattingsgjester kan sikkert bo i totalt kaos de..

De er vel fornøyde så lenge de slipper å betale hotellrom

OK .. IS i magen... dette går nok så bra så..

Skrevet

Overnattingsgjester må da være glad til at de får et sted å sove?? Vi skal også gifte oss i år, regner med de som kommer bor på hotellrom, vi har hvertfall ikke tenkt å varte opp noen hjemme! :) Kommer til å ha mer enn nok å tenke på den helgen der.

Is i magen ja!! :)

Skrevet

de som skal overnatte steller seg selv..

Svigermor og fremtidig svoger på 15 år..

De bodde her 14 dager rundt råpen også.. Ryddet og stellet huset.. Ble nesten tomt etter dem.. Selv om det er godt når man får være for selg selv igjen også

Skrevet

Ja, is i magen - dette kommer til å gå så fint!

Høres jo ut som en ganske lettvint gjeng du skal ha på besøk, og de har sikkert full forståelse for at dere ikke har kommet helt i orden! Men du - bodde de hos dere i 14 dager!! Jeg hadde blitt sprø!

Så - det kommer til å dukke opp et nydelig hus til dere, dersom dette huset skulle glippe! Flere jeg kjenner har "mistet" leiligheter de virkelig, virkelig ville ha - for å oppleve at det dukket opp noe enda bedre som ble deres!! Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Bare å by mer så får dere nok huset tilslutt =0)

Skrevet

Ja.. de bodde hos oss i 2 uker..

Trodde jeg skulle bli sprø.. men svigermor og jeg er nesten heelt på bølgelengde.. skarvlebøtter og kaffekjerringer begge to..

Tusen takk :)

Kryss det som krysses kan..

Skrevet

åå jeg kjenner følelsen din. sitter og venter på at megleren skal ringe her og.

har så lyst på det huset men jeg tror nok ikke vi får det om det er flere som skal være med på budrunden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...