Gå til innhold

Ikke pysjamas lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er blitt så varmt ute har jeg bynt å legge snuppa i bare bleien om natta. Hun blir veldig fort varm og da også urolig. I natt sov hun så godt.

Flere?

Eller har dere tips til påkledning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker pysjamas på sønnen min ennå.Men til sommern kommer jeg nok kanskje til å bare legge han i en kortarma body og dyne:)

Må vel bli bra det:0) Lykke til!

Skrevet

Vi bruker ullpysj fra nøstebarn året rundt. Den regulerer varmen både sommer og vinter slik at hun alltid er passelig varm. Og hun blir heller ikke klam og svett. Ligger i tilegg på ubehandlet lammeskinn. Hun er riktignok 2,5år, men slik har vi gjort det helt fra hun var nyfødt.

Skrevet

Har pysjamas på enda- er ikke så varmt ute enda. 10-15 grader, men kaldere om natten. Ligger rundt 18 grader på soverommet, så beholder pysjamasen til nærmere sommeren :)

Skrevet

De siste dagene har jeg merket at ungen er svett i nakken og hodet når jeg tar ham opp om morgenen, så må nok gjøre et eller annet jeg også....Tenkte på kortarma body, må ut og kjøpe...

Skrevet

På det aller varmeste i fjor sommer, la vi han i bare bleia med kun helseteppe over. Tror nok ikke vi gjør det samme i år, for det hender han løsner bleia selv hvis han bare har på seg den... Blir nok evt kun kortermet body, men nå er det full pysj og dyne over og han er ikke varm. Lufter heller så det ikke blir så varmt.

Skrevet

Har vinduet oppe hele natten og har selfølgelig dyne over. Men med pysjamas er hun gjennomvåt. Så kanskje jeg får prøve kortermet body :-)

Skrevet

Vi bruker bare bomllsbody nedi nattpose, dyne over. Gutten er veldig varm av seg, og dette er iallefall ikke for lite klær for ham:o)

Skrevet

Ingen påkledning er feil. Vi bor i forskjellige deler av landet med forskjellig temperaturer så alt er lov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...