Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er d noen som har en sånn?

jeg bestillte i går..men jeg vet ikke hva den er god for hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte du på nettet? Kunne egentlig tenke meg en sånns elv, men vil gjerne prøve først..

Støtter opp magen og løfter den litt fra bekkenet.

Skrevet

ja gikk inn på bellybra.com.. den er fra usa å er billigere der enn her i norge..300 kr med frakt bet jeg..her i norge er den minst 400 kr har jeg forstått..

Skrevet

Husk at når det er over 200 kr så må man vel betale toll og moms på?? Så da spørs det vel om det blir så mye billigere likevel?

Skrevet

Hvor i Norge kan man få kjøpt den? Vet du om noen butikker? Kan evt prøve den her og så bestille fra USA hvis det viser seg å være billigere med toll og slikt :-)

Er så dumt å bruke flere hundrelapper på noe jeg ikke vet passer.

Skrevet

Jeg har fått min men måtte ikke betale toll. Tror det er fordi de sender det som brev, rett i postkassa :) Ble ca 200 kr

Skrevet

Joa, men belly bra er noe litt annet igjen. Belly band skjuler magen som man kan bruke vanlige klær litt lenger, men belly bra støtter opp og løfter magen litt opp fra bekkenet. Ikke helt det samme :-S

Skrevet

Beklager.....:/

Skrevet

Nei, nei, var ikke sånn ment :-)

Trenger egentlig et bellyband også, så var jo supert å få siden servert sånn. Merkelig hvordan alle genserne mine blir kortere og kortere. Og kortere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...