Gå til innhold

Kynnere! Tar de tak bak i ryggen også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var det vondt i ryggen, nesten sånn mensen vondt men mye værre. Jeg sa til samboer at dette kan da ikke være riktig! Hadde så sinnsykt mye kynnere i første sv.skap. Men husker de mer som at magen strammet seg og det var vondt i magen. Det gav seg etter en god stund i går. Men det var liksom litt sånn at jeg tenkte "NÅ" har det pokker meg startet.

Flere som har kjent kynnere som tak i ryggen/mensmurring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har hatt det en stund. Kynnerne blir tydeligere og tydeligere i ryggen nærmere termin.

Skrevet

Kan ikke love noe, men søstera mi sa at når kynnerene hennes fortsatte helt bak til ryggen - DA var fødselen i gang.

Skrevet

Mine kynnere tar tak i ryggen når de er på det kraftigste, men vær obs.. om det forverrer seg, er det nok rier!

Skrevet

jepp mine kynnere gjør sånn de å, var ikke sånn før, men den siste drøye uka har det gått over i ryggen + mensmurringer. bra tegn på modning da, men pass på som Caramell sier, forverres eller kommer de regelmessig kan dette være rier ;)

her er link til ei genial side der du kan ta tiden på kynnerene/riene dine å få sånn statistikk :)

http://www.baby2see.com/contractions_timer.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...