Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Har veldig lyst å lese diktene deres. Så kan vi gjerne gi hverandre litt konstruktiv kritikk=) Jeg kan jo begynne, da... FIOLETTE FANTOMSMERTER (Et dikt om fantomsmerter, billig rødvin og kjærlighet) Drømmene var omtrent like billige som rødvinen der jeg satt og speilte meg i opprinnelsen, den oppfinnelsen man kaller Tellus. Jeg hadde følt lenge da du kom. Du var ganske pen på den tiden. Du hadde enda ikke latt giften infisere dine lady violet eyes Jeg var et annet sted, forkledd i de anonymes nasjonaldrakt, bare enda en homo sapiens sapiens med fantomsmerter i hjertet. Jeg skrev min hemmelige sang den kvelden, men unnskyldte med at jeg var tonedøv. Jeg hadde enda en gang avblomstret der jeg satt i russiske sidegater som elsket med gatelysene mens du ventet på menn i kapper og mørketid
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Ingen som vil dele noe her?
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 i kveld da? kom igjen, har lyst å lese noe bra noe i dag=)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Pulverheksen: Ett sårbart og skadet sinn i ditt land av knuste drømmer slipper ingen inn Du unner ingen glede men nekter selv å se det Du tror du vet alt tårene dine, smaker de salt? Det er ensomt å være alene det er du som satte deg selv i karantene Dine drømmer har for lengst svunnet bort du ble forheksa og da var det gjort Du ser glede i en kniv til den dagen du brekker som ett skjørt lite siv Du ser bare til din egen nese ditt liv er blitt en grotesk fadese Jeg synes ikke synd i deg du ønsket å skade meg Meg kunne du ikke såre for jeg vet at en dag- ligger du på båre Hvit og kald på dommens dag kniven ble pulsårens sag Du valgte feil vei på tusen stier ingen tror lengre på det du sier I din brønn av knuste drømmer ser jeg speilbildet av en liten jente som rømmer Jeg synes synd på den jenta du aldri ble ett lykkelig liv du ikke klarer å se Dag for dag svinner du bort en brusten drøm, ett liv som fort kan bli så alt for kort
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Den var jævlig ærlig ihvertfall, Tigern! =)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Takk skal du ha=) reklame for meg selv: www.sauensverden.blogspot.com Dagens strofe fra meg: Ved graven høres kun minnet om barnegråt
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Ja, hva er vitsen med å pakke det inn når man uansett skriver for å få frem noe? =)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 bare hyggelig;) reklamere ligg jeg å kanskje;) http://dikt.no/index.php?page=vis_profil&BrukerID=29544 diktene mine på dikt.no;) Den ga meg frysninger:O Engler falt i februar: En tåre faller tungt Månen lyser gnistrende. To tårer renner Natten er tom. En tåre til Ensom ugle lyder. Tre tårer renner stille Er det noen der ute. En tåre drar Elsk meg noen. Jeg drukner i tårer
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Ikkesant, men den er noe innpakket likevel om den er ærlig;)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Fint=) Var medlem på dikt.no før, men gikk over til poeten.no etterhvert: http://www.poeten.no/forum/memlist.asp?ID=1124 <-- der ligger masse av det jeg skrev når jeg var 16-17 år=)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Takk:) Skal stikke inn å lese litt;) På den alderen skrev jeg kun klissete kjærlighetsdikt type: se meg!! hehe:)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 Sånn noen siste ord før jeg tar natten;) For alt som noengang betydde noe, som deres liv kunne høyne, er totalt satt i skyggen av følelsen, den første gangen hun så inn i barnets øyne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå