Mamma/Oda Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Sønnen min på 7 mnd har enda ikke fått tenner. Han skriker en del i søvne på natta så jeg lurer på om det er det han kjenner på. Hvordan er det med deres baby?Når fikk din baby tenner? Var hun/han urolig før de kom?:)Er sliten av våkennetter....zzzzzzzzzzzz
atsjo Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Min har heller ikke fått tannebisser. Han er 7,5 mnd nå. Bruker av å til å skrike i søvne han også, men jeg vil tro han drømmer eller noe. Men har egentlig ikke peiling:)
Bergene Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Lillemor er snart 1 år og har 8 tenner. Før hver tann har hun hatt 1-2 veldig urolig(e) natt/netter med mange oppvåkninger, så ser vi at grunnen er en akkuratt såvidt synlig tann som har kommet opp ;-).
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 min første fikk den første tannen 9mnd.Den andre gutten min fikk ca 6mnd.min hadde noen netter/dager med urolighet/skriking pga tennene.Jeg ga min stikkpille på di nettene han var symten og sov dårlig.Da sov han mye bedre.Hjelper viss du maserer gommene når han klør.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Lillemor var også 9 mnd da første tannen kom. Nå er hun 10 1/2 og den andre har akkurat brutt igjennom.
...Misa Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Her hos oss har det "tatt helt av" med tannfrembrudd.. sønnen vår hadde fått 2 tenner før han var 4 mnd, og totalt 8 (!) før han var 7 mnd. Nå nærmer han seg 9 mnd, og vi har i noen uker ventet på alle 4 hjørnetennene (som jeg nå tror er rett rundt hjørnet).. han har vært endel plaget ved hvert eneste tannfrembrudd stakkars - det gjør tydelig vondt en god stund før de popper ut.. han sikler masse, og er ganske sutrete på dagen. Sover heldigvis bra om nettene, men lettere urolig når det står på som verst, ja. Det skal ikke være så greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå