Gå til innhold

Noen som kan hjelpe ? Ang. ferie i Hellas....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å begynne å spare til en reise for meg og mine 2 barn på (da 8 år og 2 år) ......neste sommer, lønner det seg og kjøpe ferien i vinter ?

Hvor mye tror dere en 3 ukers ferie kommer på i hellas ? Og kan dere anbefale en plass med basseng ? :) Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Foreldrene mine skal reise til Kreta i Juni,og være der i 3 uker.

Det kommer på 17050 kr.inkl.mat på fly,transport og slikt,men uten reiseforsikring og avbestillingsgebyr,da de har dette automatisk i det kortet de betaler med.

Skrevet

Om det lønner seg å kjøpe reisen sånn økonomisk om vinteren vet jeg ikke, mn det er iallefall mye mer å velge i av reisemål. Noen steder blir fort utsolgt.

Og prisen avhenger jo av hvor dere skal, standard, når dere skal reise ol. Har du sjekket på de forskjellige reisebyråene på nett?

Skrevet

Er det barnevennlig der ?? Barnebassenger ?

Skrevet

Barnevennlige steder i Hellas er i alle fall Kreta (bla. Agia Marina +++ eneste stedet jeg har vært på Kreta, derfor det som eksempel), Rhodos, Halkidiki.

Sikkert mange andre steder også.

Er vel lurt å reise til disse "resortsene" eller "village". Masse aktiviteter for barn, barnebasseng osv.

Noen reiseselskaper har egne priser for 1 voksen + 1 eller 2 barn (forsto det sånn at du skulle reise alene?). I alle fall Star Tour - se bakerst i katalogen over hvilke hoteller de har det tilbudet til. Blir sikkert billigere. Er jo gjerne dyrt å reise 1 voksen + barn til Syden da det er en "voksenplass" som står tom.

Skrevet

På Lillium i Agia Marina på Kreta hvor mine foreldre skal er det veldig koselig,men jeg vet ikke om det er så tilrettelagt for små barn.Skal sjekke i sommer,vi skal der samtidig,bare på et annet hotell.Rimelige og veldig popuære familieleiligheter i Agia Marina som heter Atrion.Reiser med Apollo.Har ikke vært på akkurat det hotellet før,men Chania-området ( Kato Stalos,Agia Marina,Platanias) på Kreta har jeg vært 7 ganger før.Blir min 8.gang i sommer,men første gang med barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...