Bibi m/2 nå (",) Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Tenkte å begynne å spare til en reise for meg og mine 2 barn på (da 8 år og 2 år) ......neste sommer, lønner det seg og kjøpe ferien i vinter ? Hvor mye tror dere en 3 ukers ferie kommer på i hellas ? Og kan dere anbefale en plass med basseng ? Takker for svar
lillegutt mars o7 Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Foreldrene mine skal reise til Kreta i Juni,og være der i 3 uker. Det kommer på 17050 kr.inkl.mat på fly,transport og slikt,men uten reiseforsikring og avbestillingsgebyr,da de har dette automatisk i det kortet de betaler med.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Om det lønner seg å kjøpe reisen sånn økonomisk om vinteren vet jeg ikke, mn det er iallefall mye mer å velge i av reisemål. Noen steder blir fort utsolgt. Og prisen avhenger jo av hvor dere skal, standard, når dere skal reise ol. Har du sjekket på de forskjellige reisebyråene på nett?
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 Er det barnevennlig der ?? Barnebassenger ?
Makkapakka Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Barnevennlige steder i Hellas er i alle fall Kreta (bla. Agia Marina +++ eneste stedet jeg har vært på Kreta, derfor det som eksempel), Rhodos, Halkidiki. Sikkert mange andre steder også. Er vel lurt å reise til disse "resortsene" eller "village". Masse aktiviteter for barn, barnebasseng osv. Noen reiseselskaper har egne priser for 1 voksen + 1 eller 2 barn (forsto det sånn at du skulle reise alene?). I alle fall Star Tour - se bakerst i katalogen over hvilke hoteller de har det tilbudet til. Blir sikkert billigere. Er jo gjerne dyrt å reise 1 voksen + barn til Syden da det er en "voksenplass" som står tom.
lillegutt mars o7 Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 På Lillium i Agia Marina på Kreta hvor mine foreldre skal er det veldig koselig,men jeg vet ikke om det er så tilrettelagt for små barn.Skal sjekke i sommer,vi skal der samtidig,bare på et annet hotell.Rimelige og veldig popuære familieleiligheter i Agia Marina som heter Atrion.Reiser med Apollo.Har ikke vært på akkurat det hotellet før,men Chania-området ( Kato Stalos,Agia Marina,Platanias) på Kreta har jeg vært 7 ganger før.Blir min 8.gang i sommer,men første gang med barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå