Gå til innhold

Noen som kan svare på dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på UL på tirsdag, på vekst kontroll, og nå lurer jeg på om de igjen kan flytte terminen da??? Ble flyttet 9 dager tilbake på ordinær UL, og har ikke noe lyst til og bli flyttet tilbake igjen.. Jeg er forresten i uke 32 når jeg skal på UL...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke de forandrer på den terminen du fikk på ordinær ul..

Skrevet

Nei, terminen din skal i utgangspunkt ikke bli flyttet!

Skrevet

Så fint a, må innrømme at jeg hadde sett litt svart på det hadde jeg blitt satt enda lenger tilbake.... Begynner og se fram til og få lille nurket i armene mine:)

Skrevet

Jo det skjønner jeg godt!!! hadde selv ikke fikset å måtte vente noen ektra dager...hehehe. Det er på den ordinære UL mellom uke 17 og 20 om jeg ikke minnes feil som alle fostre er omtrent like store og derfør bare da som det er mulig å fastsette termin med UL. På vektskontrollen som jeg var på så var det ikke noe snakk om at flytte termin dato. Ordinære UL:s termin dato var jo selve fasiten. Det var den de kjekket vektsen mot. Hvis bebis hadde vært før liten så hadde det indikeret til at den ikke fikk nok næring så da nytter det jo ikke at flytte termin! Skjønner du vad jeg mener. Litt rotete førklart kanskje. Jeg har et litet barn men meget god blodgjennomstrømming så de konkluderte med at jeg bare får små barn og ingen endring på termin. Så trur nok at du kan puste lettet ut! Lykke til på kontrollen!

Skrevet

Har ETT eksempel på at det KAN skje, men bare ett altså, så det er nok ikke vanlig, nei, hehe. Dama til kollegaen til mannen min fikk først mens-termin 30.mai, så ultralyd-termin den 7.juni og etter vekstkontroll ble de att tilbake igjen til 15.mai!!?? Men som sagt -har aldri hørt det der skje før altså, men det kan jo skje;-)

Skrevet

Takk for det:) Blir spennede og se om hu har vokst som hu skal:) Men vet du om de ser kjønnert på denne UL?? Har fått beskjed at vi venter jente, men hu kunne jo ikke si det helt sikkert, så derfor hat vi vært litt usikre, men allikevel så tror vi på det... Men har ikke turt og bare kjøpe rosa sa, så hadde vært fint om vi fikk en liten bekreftelse på det på denne UL:)

Skrevet

Var på UL i uke 34, og ingen tvil om at det var en gutt fortsatt, så de kan sikkert se det hos deg også, hvis barnet vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...