Gå til innhold

Noen som vet hva en spiral koster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått resept på dette av legen, og skal hente spiralen i dag på apoteket. Er litt blakk, og skulle derfor gjerne visst hva det kostet... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er 12-1300 kr. Ikke helt sikker men ca det.

Skrevet

Les innlegget mitt ang min spiral og tenk deg om en ekstra gang! ;-)

Skrevet

Selv om du har vært uheldig, så er det da mange flere som er fornøyd med den.

Hormonspiralen betalte jeg 1275kr for, det er snart 4 år siden.

Kobberspiralen koster vel rundt 500kr

Skrevet

hvor er det innlegget? jeg vil lese

Skrevet

Selvfølgelig er folk forskjellige,og dette trenger ikke å skje med alle..

Men en hører faktisk titt og ofte om slike problemer med spiraler...Hadde jeg visst at så mange får problemer med den,hadde jeg aldri satt den inn!

Skrevet

Skal dytte den ned! =)

Innlegget heter noe om den forsvunnede spiral ;-)

Skrevet

spørs hvilken spiral du skal ha?? jeg har kobber å jeg betalte 250 kr...

Skrevet

Synes det blir temmelig barnslig å drive "anti-spiral propaganda" bare fordi du har hatt en dårlig opplevelse. Abslutt alt av behandling/medisiner har en komplikasjonsrisiko, dvs et fåtall mennesker vil alltid oppleve noe negativt. At du hadde en dårlig opplevelse betyr ikke at spiral er feil prevensjonsmiddel for alle mennesker i hele verden. Mange personer dør hvert år grunnet blodpropp i hjerte/hjerne som skyldes bruk av p-piller. Skal alle i hele verden slutte å bruke p-piller også da?

Skrevet

da jeg er følsom ovenfor hormoner, ønsker jeg kobberspiral når jeg nå skal tenke prevensjon.. jeg har gått på både p-piller og p-ring siden jeg begynte med prevensjon som 18åring..

jeg har lest omtrent det der er av informasjon om prevensjon, og for meg er valget enkelt.. kobberspiral..

(det er farlig å leve.. ingen har hittill overlevd... bare en liten kommentar.. )

Skrevet

He,he ;-) "anti-spiral propaganda" faktisk..Ja,ja!Mente det da bare godt kjære deg!Var selv veldig i tvil om jeg skulle sette den inn eller ikke,og hadde jeg visst at det kunne oppstå så mange problemer med den,hadde jeg nok valgt å ikke sette den inn..

Barnslig?Nei,ikke i det hele tatt!Er jeg redd?Gruer jeg meg?Var det like vondt som rier?JA!Min feil?NEI!

Skrevet

HI spurte bare hva en spiral kostet, hun spurte ikke om erfaringer. Jobber selv i helsevesenet og opplever stadig at det er en hårfin grense hva man skal opplyse om komplikasjonsrisiko. Har sett en person dø av Paracet, men man kan jo ikke opplyse dette til alle som kjøper en eske Paracet liksom...

Og forresten vil vel hvert eneste menneske på denne jordkloden etter en negativ opplevelse si at dersom "jeg hadde visst hva som skulle skje hadde jeg aldri gjort det". Poenget er jo at man ikke vet på forhånd.

Skrevet

Hadde du lest hele tråden ang. spiralen min hadde du visst at det også er flere faktorer som spiller inn her i mitt tilfelle.!!

Og forøvrig synes jeg det er dårlig gjort å kalle noen barnslig fordi de har opplevd smerte og frykt og ønsker å opplyse andre om det,slik at de kan ta en avgjørelse basert på alle fakta.Ikke bare de "lyserosa med solbriller på-faktaene!"

Og hva skjer hvis ingen reagerer på det som tydeligvis er galt..?

Skrevet

Jeg betalte 700 kr for innsetting ul og spiralen hos spesialist(kobber) En venninne av meg anbefalte å sette den inn der da vanlige leger uten mye utstyr ofte fikler litt mer enn spesialister. Ikke var det vondt sette den inn og ikke er den vond å ha. Genial =0) Anbefalles på det sterkeste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...