*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 jeg er 15+1 dag. å har de to siste dagene hatt ganske vondt i hoftene og nedover mot lår og legger. er dette bekkenløsning? hadde såvdt littgranne med førstemann.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Bekkenløsning skal du da ikke hkjenne i hoftene men midt foran eller midt bak eller begge deler,som så kan gå nedover lårene på innsiden. For meg høres det ikke ut som bekkenløsning,men jeg er ikke lege og hvis du vil vite dette,bør du snakke med legen din om det.
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 det gikk bak mot rumpeballen, sleit med å sett meg ned og reise meg. alt var bare vondt:s er ikke det litt tidli å ha bekkenløsning?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Jeg begynte også tidlig med bekkenløsning,denne gangen,husker ikke helt hvilken uke det var. Har en hatt bekkenløsning før,og går gravid igjen tett innpå,så er det jo stor sjangse for at en får det tidligere neste gang,men ingen regel uten unntak da.
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 huff. hadde håpet jeg skulleslippe unna denne gangen og. men, men. får ve bare slite med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå